• Coccolina

    Min profil bild är försvunnen

    Loggade in häromdagen och konstaterade att min profilbild är försvunnen. Jag har inte gjort något men den är bara helt borta... Går jag in på inställningarna på profilen kan jag lägga till en ny profilbild vad jag kan se, men jag vill ju ha den som jag alltid haft!!!


    Vad har hänt? Bilden har jag haft länge, och det är en bild jag har skapat (mao har jag rättigheterna till den!!). Dessutom om några regler hade ändrats tycker jag att man borde meddelat mig via mail att ändra bilden och inte bara ta bort den!


    Vad har hänt med min profilbild???? 


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Svar på tråden Min profil bild är försvunnen
  • fluu

    Sitter du på telefonen? Där har alla profilbilder försvunnit för mig, men de syns nu när jag är inloggad på datorn.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Abegayle70

    De syns om man använder "gamla sajten"


    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Forumvärd
    Coccolina skrev 2017-05-20 17:19:37 följande:

    Loggade in häromdagen och konstaterade att min profilbild är försvunnen. Jag har inte gjort något men den är bara helt borta... Går jag in på inställningarna på profilen kan jag lägga till en ny profilbild vad jag kan se, men jag vill ju ha den som jag alltid haft!!!


    Vad har hänt? Bilden har jag haft länge, och det är en bild jag har skapat (mao har jag rättigheterna till den!!). Dessutom om några regler hade ändrats tycker jag att man borde meddelat mig via mail att ändra bilden och inte bara ta bort den!


    Vad har hänt med min profilbild???? 


    Hej hej!

    Jag ser din profilbild
    Bilder tas inte bort om det inte är så att det bryter mot våra forumregler. Det händer att bilder raderas men då handlar det om t.ex porr eller andra stötande bilder.

    Ha det gott
    Charlotte
  • taquine

    Allas profilbilder har försvunnit, men om sagts finns dom på gamla FL. Men inget är väl förvånande när det gäller nya FL. Bara massa strul..


    Goodness me
  • taquine
    Forumvärd skrev 2017-05-20 17:56:11 följande:
    Hej hej!

    Jag ser din profilbild
    Bilder tas inte bort om det inte är så att det bryter mot våra forumregler. Det händer att bilder raderas men då handlar det om t.ex porr eller andra stötande bilder.

    Ha det gott
    Charlotte
    Men då är du väl på gamla FL? För på nya finns dom inte!
    Goodness me
  • Forumvärd
    taquine skrev 2017-05-20 17:56:41 följande:

    Allas profilbilder har försvunnit, men om sagts finns dom på gamla FL. Men inget är väl förvånande när det gäller nya FL. Bara massa strul..


    Hej hej!

    Jag ser det nu när jag gick in på nya sajten.
    Inte en bild i sikte!
    Jag meddelar teknik det

    Ha det gott
    Charlotte
  • fluu
    taquine skrev 2017-05-20 17:56:41 följande:
    Allas profilbilder har försvunnit, men om sagts finns dom på gamla FL. Men inget är väl förvånande när det gäller nya FL. Bara massa strul..
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Coccolina
    fluu skrev 2017-05-20 17:30:59 följande:

    Sitter du på telefonen? Där har alla profilbilder försvunnit för mig, men de syns nu när jag är inloggad på datorn.


    Både på mobil och dator.... 
    taquine skrev 2017-05-20 17:56:41 följande:

    Allas profilbilder har försvunnit, men om sagts finns dom på gamla FL. Men inget är väl förvånande när det gäller nya FL. Bara massa strul..



    Hmm ok... så ytterligare en bugg i nya FL......


     


    Forumvärd skrev 2017-05-20 17:59:43 följande:
    Hej hej!

    Jag ser det nu när jag gick in på nya sajten.
    Inte en bild i sikte!
    Jag meddelar teknik det

    Ha det gott
    Charlotte

    Ganska så talande att inte ens du som forumvärd sitter på nya siten faktiskt... Skall kanske också återgå helt och hållet till den.... Bara strul ju... 


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Forumvärd
    taquine skrev 2017-05-20 17:57:51 följande:
    Men då är du väl på gamla FL? För på nya finns dom inte!
    Ja jag började med att kika på gamla.
  • Forumvärd
    Coccolina skrev 2017-05-20 18:38:47 följande:
    Både på mobil och dator.... 


    Hmm ok... så ytterligare en bugg i nya FL......


     


    Ganska så talande att inte ens du som forumvärd sitter på nya siten faktiskt... Skall kanske också återgå helt och hållet till den.... Bara strul ju... 


    Hej hej!

    Jag är en sådan där som hoppar mellan alla versioner av sajten
  • Aniiee

    de försvann på nya siten också, och min gick inte att ladda upp igen, så jag bytte. ska byta tillbaka....


    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
Svar på tråden Min profil bild är försvunnen