• Klonopin

    Tjejen vill ha "hårda tag"?

    Min nya tjej sa sist vi hade sex att hon gillar "hårda tag". Hur långt kan man gå utan att det "blir för mycket"? Började med att jucka in den kraftigare o hårdare. Vi har provat de vanligaste ställningarna. Jag gillar också att slicka henne, o hon suger av mig.

    Tips välkomnas!

  • Svar på tråden Tjejen vill ha "hårda tag"?
  • Anonym (dominant kille)

    Som vanligt är det kommunikation som gäller, även om jag vet (och delvis kan förstå) att många tycker att det känns avtändande att börja fråga vad den andra parten vill när man redan är igång. Om ni har lätt för att prata om sex rekommenderar jag starkt ett samtal om vad hon tänker mer specifikt - rätt genomfört kan ett sådant samtal bli rena förspelet. Flört

    Om du vill ha ett mer "handfast" råd så föreslår jag att du håller fast henne mjukt när ni har sex nästa gång. Det räcker bra att du tar ett löst grepp om hennes handleder till att börja med - som jag förstår det är själva känslan av att bli hållen tändande för många, även om de egentligen lätt kan ta sig loss. Var bara väldigt observant på hur hon reagerar.

  • Domesticgoddess

    Gissar att din flickvän inte är så värst erfarenhet av hårdare sex? Tänker att om hon vore det hade hon inte uttryckt sig så luddigt..

    Det är en svår sits för dig och absolut nödvändigt att prata om vad begreppet innebär för henne; vill hon bli tagen hårt bakifrån och dragen i håret / smiskad, fasthållen och munknullad tills tårar och mascara rinner eller fastbunden och piskad? Är slag ok eller bara örfilar eller ingetdera?

    Begreppet "hårdare tag" kan betyda så ofantligt olika saker och det kan bli en väldigt olustig situation för alla involverade om man inte väldigt tydligt pratar igenom såväl hårda som mjuka gränser innan.

  • Klonopin
    Domesticgoddess skrev 2017-05-21 16:34:43 följande:

    Gissar att din flickvän inte är så värst erfarenhet av hårdare sex? Tänker att om hon vore det hade hon inte uttryckt sig så luddigt..

    Det är en svår sits för dig och absolut nödvändigt att prata om vad begreppet innebär för henne; vill hon bli tagen hårt bakifrån och dragen i håret / smiskad, fasthållen och munknullad tills tårar och mascara rinner eller fastbunden och piskad? Är slag ok eller bara örfilar eller ingetdera?

    Begreppet "hårdare tag" kan betyda så ofantligt olika saker och det kan bli en väldigt olustig situation för alla involverade om man inte väldigt tydligt pratar igenom såväl hårda som mjuka gränser innan.


    Nä, så hårt kan jag väl inte tänka mig...? Men i.o.f. är hon totalt immun mot smärta! Vi testade att slå varandra lite på stjärten med en fjäderbatong, o hon tål betydligt mer än mig... Hon har blivit gripen av polis, o betedde sig våldsamt, men var helt immun mot deras pepparspray!

    Men, då går jag försiktigt fram o tar ett steg i taget!
  • Domesticgoddess
    Klonopin skrev 2017-05-21 16:40:26 följande:

    Nä, så hårt kan jag väl inte tänka mig...? Men i.o.f. är hon totalt immun mot smärta! Vi testade att slå varandra lite på stjärten med en fjäderbatong, o hon tål betydligt mer än mig... Hon har blivit gripen av polis, o betedde sig våldsamt, men var helt immun mot deras pepparspray!

    Men, då går jag försiktigt fram o tar ett steg i taget!


    Det var precis det som var min poäng ; det kan innebära allt ifrån regelrätt smärta och blåmärken till typ en helt vanlig men lite hårdare påsättning beroende på hennes preferenser och erfarenheter.

    Rent spontant gissar jag att hon inte är någon erfaren bdsm-utövare dock, hon hade sannolikt uttryckt sig väldigt mycket tydligare om så var fallet.

    Ett steg i taget med massvis av prat kring vad som känns bra och inte låter förståndigt! Tänk på att det är precis lika viktigt att det känns bra för dig, långt ifrån alla män är sadistiskt lagda.

    Utan att veta bakgrunden till att hon blev arresterad / gjorde våldsamt motstånd tycker jag att det är ännu en anledning att ta det VÄLDIGT lugnt och försiktigt. Känns inte helt stabilt och en mentalt trygg och stabil partner är, tycker jag, en förutsättning för mer avancerat sex.
  • HasseA
    Domesticgoddess skrev 2017-05-21 16:56:41 följande:
    Utan att veta bakgrunden till att hon blev arresterad / gjorde våldsamt motstånd tycker jag att det är ännu en anledning att ta det VÄLDIGT lugnt och försiktigt. Känns inte helt stabilt och en mentalt trygg och stabil partner är, tycker jag, en förutsättning för mer avancerat sex.
    Jag tänkte likadant.

    Annars, som redan skrivits, skulle jag väl prova med lättare fasthållningar. Och kanske kommandon. Om hon står på alla fyra, typ säga "Huvudet ner i sängen, rumpan upp!", och "Händerna på ryggen!", och så håller du dem där. Eller håller ett tag i hennes hår o drar huvudet bakåt, när hon står på alla fyra. Håller hennes händer över huvudet om hon ligger på rygg, eller liknande.
  • Anonym (Me, Myself and I)

    Haha, skulle fundera vad jag hade för flickvän om hon fajtas med polisen så hon får pepparspray och då fortsätter fajtas...

    Min fru kan bindas, smiskas hårt, gagballas, etc.... Även om hon oftast själv är väldigt dominant (UG tjejer är gjort liksom), så vi har lekt både det ena och det andra.. Men det göres bäst med stabila människor!

  • NinjaLinan

    Som någo skrev här, prata med henne, be om hennes definition av hårda tag.
    Det är väldigt subjektivt.
    Jag tycker hårda tag är smisk, choking och att bli dragen i håret och någon annan kanske tycker att just att bli tagen lite hårdare är hårda tag...
    Dialog :D

  • Anonym (uyt)

    dra i håret, tryck henne ned mot sängen, lås in armarna och spanka lite på skinkorna.. det är vad en "vanlig" tjej tål som inte är konstig lagd med bdsm, skinnmasker och grejer. tror det blir bra med det annars är det överkurs och då ligger du risig till mannen...

  • MaryM

    Vet inte om nån annan sagt det men utgå för jösse namn inte från att han gillar förnedring utan att fråga! Vissa gillar det, vissa (som jag) hatar det. Så inga "hora, slampa" eller typ spruta i ansiktet utan att fråga.


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
Svar på tråden Tjejen vill ha "hårda tag"?