• Florpan10

    Förskola i södertälje

    Någon som kan rekommendera bra förskolor i Södertälje ? :) gärna närheten av mariekäll, planer på flytt

  • Svar på tråden Förskola i södertälje
  • Anonym (sara)
    Florpan10 skrev 2017-05-23 14:50:22 följande:

    Någon som kan rekommendera bra förskolor i Södertälje ? :) gärna närheten av mariekäll, planer på flytt


    Hade jag bott i Södertälje så hade jag försökt få in barnen på Tom Tits förskola. Bara hört gott om dom och måste ju vara riktigt kul för barnen. Nu ligger det inte jätte nära Mariekäll men centralt ändå.
  • Florpan10
    Anonym (sara) skrev 2017-05-23 14:58:12 följande:

    Hade jag bott i Södertälje så hade jag försökt få in barnen på Tom Tits förskola. Bara hört gott om dom och måste ju vara riktigt kul för barnen. Nu ligger det inte jätte nära Mariekäll men centralt ändå.


    Ja tom tits är ju inte jätte långt bort, väldigt centralt ! Kanske kan vara ett alternativ, tack! Tom tits allmänt är ju jätte skoj haha
  • ScaniaMamman87

    Hej! Vet inte om frågan är aktuell längre för TS men andra kanske har samma funderingar.  

    Jag har haft mitt första barn på Föräldrakooperativt Stjärnan innan vi flyttade och en kollega till mig har båda barnen där. Både vi och dem är supernöjda och jag skulle absolut välja samma igen! Liten barngrupp, hemlagad eko-mat, etc. 

    Jag tror folk blir lite rädda för kooperativ för de tror att man måste jobba en massa men så är det inte där. Det är typ två 'städdagar' per år då föräldrarna samlas och fixar lite och grillar korv under ett par timmar. Cool

    Vet att Tom Tits är populärt också men jag skulle kolla upp Stjärnan först! 

    Kram
    Tessan

Svar på tråden Förskola i södertälje