• tess tess

    Be om att få smisk?

    Hej!

    Har sett att det funnits litet trådar här tidigare om detta. Jag hade faktiskt inte fattat förrän jag blev vuxen (är 26 nu) att det fanns vuxna som gjorde sånt. Hade väl inte alls tänkt på det något särskilt. Men så hade jag ett nästan tvåårigt förhållande med en kille som gav mig smisk ibland, och även om det förhållandet inte var bra på alla sätt, så kan jag faktiskt sakna det. Hade inte fattat innan att det kunde funka så att man både blir kåt av det, och försöker undvika det. Det svider ju ordentligt och det önskar jag inte direkt. Men känslan innan, eller ännu mer efteråt när man går med röda skinkor som man inte kan låta någon se och tänker på att man är en tjej som får smäll på bara stjärten när hon är olydig, den känslan är jättehäftig för mig. Så i det tidigare förhållandet så både ville jag ha smisk, och blev lydig och undvek att vara bitchig för att inte få det. Och jag skulle faktiskt vilja ha det så igen! 

    Nu har jag träffat en ny kille och tror på förhållandet. Jag vill ta upp det här med smisk, men är osäker på vad jag ska säga. (Helst skulle jag önska att han kom på det själv). Ska jag dra historien om mitt ex, och berätta att han gav mig smisk? Det vore bättre på ett sätt, för det skulle bli lättare att förklara hur jag vill ha det. Men om min nya kille inte alls gillar tanken och tycker det är helt sjukt? Det är ju lättare att ta upp det litet mer allmänt "kunde väl vara kul att testa"-typ, men det blir väl svårare att få fram att jag inte menar bara några klatschar som lek, utan att jag vill att han lägger mig över sitt knä och ger mig ordentligt med smäll på stjärten, och ger mig litet regler och så. Jag tycker det är jätteskämmigt att prata om det, så jag vill gärna söka det bästa sättet att ta upp det!

  • Svar på tråden Be om att få smisk?
  • Anonym (Rödstjärt)

    Jag älskar att få smisk av min man, både hårdare och lättare. Lätt till medelhårt smisk liggandes över hans knän är ursexigt förspel och otroligt skönt och jag blir våt bara av tanken. Hårt och riktigt hårt smisk är inte skönt att fä. Men känner som du att det är jättesexigt att

    h a f å t t smisk riktigt hårt. Så där så att skinkorna blir riktigt tomatröda. Känslan efteråt är ursexig men det är inte skönt att få så hårt som sagt.

    Jag har började fantisera om att få smisk redan i yngre tonåren men vågade inte leva ut det förrän jag var 21. Kommer ihåg att jag gick fram till min dåvarande kille och sa typ "Idag har jag gjort nåt jättedumt, om jag berättar vad jag gjort, lovar du att inte smiska mig...så hårt??"

    Sekunder senare låg jag över hans knän och han smiskade mig ordentligt. Sedan hade vi bland de vildaste och häftigaste sex jag nånsin haft. Därefter har det bara fortsatt.

    Du kanske vill prova nåt liknande?

  • Hakushu
    Jag skulle rekommendera att ni har en rak, tydlig och öppen kommunikation. Inte prata i gåtor och inte om vad xet och du gjorde,  berätta att du har fått smisk tidigare dock. Du verkar ju vara helt klar med hur du vill ha det, låt honom få veta det.


    Ta det lite lugnt i början, har han inte smiskat innan så kan han bli lite obekväm med det i början tills han verkligen förstår hur mycket du vill och njuter av det.

    För mig kändes det lite obekvämt att smiska/piska i början men då jag kände hur blöt och hur mycket hon njöt släppte det ganska snart.
  • Anonym (Smiskyfetich)

    Kommunikation är ju det viktigaste när man är tillsammans och skulle gärna ge min partner lite smisk om hon så önskade om jag hade haft en...

  • tess tess som glömt lösenord

    Tack för era tips! Fick ett bra tillfälle att ta upp det. Handlade lite om att jag är bitchig ibland, och jag talade om att jag fått smisk för det förut. Det ledde till en del frågor om när/hur och jag var väl inte alltför specifik men fick ändå sagt att jag tycker att smäll på stjärten kan vara bra not det och att man kan bli kåt av det. Fast jag blir inte det med detsamma utan mer när det har sjunkit in. Fick ingen bestämd reaktion, men det är en start, tänker jag?

  • Anonym (Rödstjärt)
    tess tess som glömt lösenord skrev 2017-05-27 23:01:28 följande:

    Tack för era tips! Fick ett bra tillfälle att ta upp det. Handlade lite om att jag är bitchig ibland, och jag talade om att jag fått smisk för det förut. Det ledde till en del frågor om när/hur och jag var väl inte alltför specifik men fick ändå sagt att jag tycker att smäll på stjärten kan vara bra not det och att man kan bli kåt av det. Fast jag blir inte det med detsamma utan mer när det har sjunkit in. Fick ingen bestämd reaktion, men det är en start, tänker jag?


    Hoppas han fattar! Min kille hade lagt mig över knät på en gång. Sa han nåt alls?
  • Hakushu

    Låter som en bra start.
    Du får hjälpa honom så han lär sig smiska rätt. En ide är att ni tillsammans läser, tittar på instruktioner så han smiskar på rätt ställe, där nervändarna utgår ifrån och bygger upp.
    Vem vet, ni kanske köper en flogger snart, långt skohorn i plast är kanon som dom flesta har hemma. 

  • tess tess som glömt lösenord
    Anonym (Rödstjärt) skrev 2017-05-28 07:18:15 följande:
    Hoppas han fattar! Min kille hade lagt mig över knät på en gång. Sa han nåt alls?
    Ja, han frågade ju en del. Men jag började tro att det hade försvunnit som saker man säger efter ett par glas vin kan göra, och att jag skulle få starta om från ruta ett igen. Men igår tjafsade vi litet i tfn och då sa han "annars kanske du får smisk" för att ge tyngd åt sina argument. Så det är uppenbart inte glömt!
  • Anonym (Man)
    Hakushu skrev 2017-05-24 13:09:39 följande:

    Jag skulle rekommendera att ni har en rak, tydlig och öppen kommunikation. Inte prata i gåtor och inte om vad xet och du gjorde,  berätta att du har fått smisk tidigare dock. Du verkar ju vara helt klar med hur du vill ha det, låt honom få veta det.Ta det lite lugnt i början, har han inte smiskat innan så kan han bli lite obekväm med det i början tills han verkligen förstår hur mycket du vill och njuter av det.För mig kändes det lite obekvämt att smiska/piska i början men då jag kände hur blöt och hur mycket hon njöt släppte det ganska snart.


    Håller med, det kändes fel att slå henne först men efter ett tag så gillade jag det. Höra hur det klatschade på rumpan, se hur den blev rödare och rödare och hur hon liksom ryckte till vid varje smäll. :) även min tjej blev plaskvåt av behandlingen och vi kommer absolut att fortsätta. Jag vill få in detta med bestraffning och att hon blir ännu mera utelämnad vid smisket. Att hon får känna sig mera undergiven och utelämnad. Kanske att hon får räkna slagen och kanske tacka mig efteråt. ;)
  • Skånepar

    Det är nu när ni nyligen träffats som du ska ta upp sånt här, inte 20022, mycket lättare att berätta nåt sånt nu och bli accepterad än att komma efter flera år, ta upp det vid kuddsnacket, fråga vad han tänder på och nästan garanterat kommer han att fråga dig vad du tänder på, och då ta upp allt du kan tänka dig testa, du kan ju bara säga, har fantiserat om detta men aldrig testat om det är andra saker än smisk du fantiserar om.

Svar på tråden Be om att få smisk?