• Anonym (liten)

    Har superliten penis, fråga vad ni vill.

    Den här tråden går ut till alla, tjejer likväl som killar, som vill få en inblick i hur det är att leva med liten penis i Sverige år 2017.
    Detta handikapp, för det är precis vad det är, ett handikapp.

    För att undvika självklara frågor, medel i sverige är cirka 14/14 (14cm omkrets och 14 cm längd).
    - Jag har 10/10 i mått.
    Har varit med om extrema händelser som etsat sig fast i mitt minne på grund av detta, händelser jag kommer ha med mig resten av livet, som jag aldrig kan glömma. Bara för att jag har liten penis.

    Exempel på saker jag INTE kan göra
    - Urinera i pissoarer
    - Allmänna duschar
    - Bada på stranden i badbyxor
    - Träna i t.ex. mjukisbyxor
    - Ha sex med en främling (har blivit utskrattad, utskickad och dissad när folk har sätt min penis)
    - Sova naken (sover alltid med kalsonger på grund av en incident som hände när någon fotade mig naken och spred runt bilder i min kompiskrets).

    Som rubriken lyder så får ni fråga precis vad ni vill, jag lovar att vara så ärlig jag kan utan risk att outa mig själv.

  • Svar på tråden Har superliten penis, fråga vad ni vill.
  • Anonym (Questions)

    Har du förhållande? Om inte, har du någonsin haft eller varit singel hela ditt liv?

  • Anonym (Annis)

    Vad tycker du om påståendet att en liten penis inte har någon som helst betydelse för en kvinna?

  • Anonym (Ja du.)

    Varför kan du inte bada på stranden I badbyxor? Är det bättre och näcka?

  • Anonym (liten)
    Anonym (Questions) skrev 2017-05-25 18:53:33 följande:

    Har du förhållande? Om inte, har du någonsin haft eller varit singel hela ditt liv?


    Har haft ett längre förhållande, två om man räknar det som var på 3 månader som ett förhållande.
    Men ett längre (2 år).
  • Anonym (liten)
    Anonym (Annis) skrev 2017-05-25 19:05:53 följande:

    Vad tycker du om påståendet att en liten penis inte har någon som helst betydelse för en kvinna?


    Det är största myten som cirkulerar, jag brukar förklara det såhär, storleken spelar ingen roll så länge den är "normal stor".

    Är den mindre än normal stor blir det genast oattraktivt och en "konstig grej, en udda grej" kanske kan jämföras med ett extremt underbett eller dylikt?

    Sen har jag en teori som lyder lite som så att nästan alla killar med mindre än avarage penisar faktiskt inte har sex, utan lever i celibat.
    Så tjejer träffar bara killar med normal/större än normal, då går de runt och säger att storleken inte har betydelse.
    När en tjej sedan träffar en kille med liten på riktigt så är det största dealbreakern ever..
  • Anonym (Hälsa)

    Säger det inte mer hur elaka människor du har runt dig och träffar? Att göra narr av någon kring saker man inte kan göra något åt är en väldigt liten människa med dåligt självförtroende.

  • Tant Tessa

    Inte så mycket en fråga som en reflektion

    Är en medelålders kvinna och har hunnit se en del kukar...

    Den bästa älskaren jag haft hade också dwn minsta kuken (ungefär som din) . Vad han däremot hade var teknik. Han kunde sina saker....

    Har även haft killar med 25cm kuk och generellt sett har de uppfört sig som om blotta anblicken av deras pride and joy borde få mig att komma

    Storleken har bara betydelse i extremfall och saknas teknik är det kört ändå

  • Anonym (frågar)

    Du har inte funderat på att dejta en sydostasiatisk kvinna?
    (Antar att de är mindre där nere)

  • Anonym (AnnaPannaKarlsson)

    Det finns ju bikiniöverdelar med inlägg så det ser ut som man har större byst, finns det ingen motsvarighet för badbyxor till män??

    Du borde kunna ha ett inlägg som funkar även i mjukisbyxor. Finns det bröstinlägg finns väl säkert något inlägg för män.

    Detta hjälper ju inte mer än två punkter i din lista, men alltid något.

  • Anonym (liten)
    Anonym (Hälsa) skrev 2017-05-25 19:27:28 följande:

    Säger det inte mer hur elaka människor du har runt dig och träffar? Att göra narr av någon kring saker man inte kan göra något åt är en väldigt liten människa med dåligt självförtroende.


    Isåfall är 90% av alla människor elaka.
    Har dejtat tjejer i 3-4 veckor, när vi sedan har sex så har de antingen börjat skratta eller fnissa åt min kuk.

    En annan gång hade jag sex med en tjej, när jag ville ligga igen en timme senare började hon fnissa och sa "Nej.. jag kan inte.."
    Jag frågade varför (visste redan varför men frågade i alla fall) och hon svarade "jag vill inte göra dig ledsen".
Svar på tråden Har superliten penis, fråga vad ni vill.