• Anonym (!)

    Jag fick diarre hos gynekologen - blev utskälld

    Har magsjuka men var i alla fall tvungen att gå på mitt gynekologiska besök. Känner mig väldigt illamående och känns som att jag håller på att göra på mig från båda hållen när jag ligger där. Då känner hon på ett speciellt ställe som "stimulerar" rektum (anus) och jag helt enkelt skiter ner mig. Hon verkade ta det väldigt dåligt och man såg att hon blev sur och äcklad. Och hon skällde ut mig med att jag borde kunna hålla min avföring som en 32 årig kvinna förfan. Vad är detta för bemötande?


    Jävla kärring

  • Svar på tråden Jag fick diarre hos gynekologen - blev utskälld
  • Litet My

    Varför går man till gynekologen som magsjuk? Man smittar ju dessutom. Förstår att hon blev upprörd, ingen vill väl sitta i någons magsjukediarre liksom.

  • Anonym (!)
    Litet My skrev 2017-05-26 22:27:00 följande:

    Varför går man till gynekologen som magsjuk? Man smittar ju dessutom. Förstår att hon blev upprörd, ingen vill väl sitta i någons magsjukediarre liksom.


    Hon visste väl inte att jag har magsjuka?
  • Anonym (Sharon)

    Riktigt dåligt gjort av dig att gå dit magsjuk och smitta henne.

  • Anonym (!)
    Anonym (Sharon) skrev 2017-05-26 22:30:54 följande:

    Riktigt dåligt gjort av dig att gå dit magsjuk och smitta henne.


    Fast hon visste ju inte att det var magsjuka, hon blev snarare arg för att hon fick se bajs?
  • Anonym (!)
    Anonym (n) skrev 2017-05-26 22:34:21 följande:

    Men va fan! Du måste skämta!


    Jag är 32 år och barnlös, klart jag är orolig för mitt underliv och vill inte missa NÅGON chans att märka förändringar.
  • Anonym (Sharon)
    Anonym (!) skrev 2017-05-26 22:32:41 följande:

    Fast hon visste ju inte att det var magsjuka, hon blev snarare arg för att hon fick se bajs?


    Man bajsar inte på sig utan magsjuka -om du inte sökte för förlossningsskada?
  • Anonym (Sharon)
    Anonym (!) skrev 2017-05-26 22:32:41 följande:

    Fast hon visste ju inte att det var magsjuka, hon blev snarare arg för att hon fick se bajs?


    DU visste det ju och gick ändå.

    Är du alltid lika självisk?
  • Anonym (!)
    Anonym (Sharon) skrev 2017-05-26 22:36:22 följande:
    DU visste det ju och gick ändå.

    Är du alltid lika självisk?
    Fast om det inte hade hänt, hade hon aldrig vetat vem hon blev smittad av då hon inte hade anat att jag har magsjuka.

    Dock erbjöd jag mig att städa upp det, men hon valde att göra det. Så hon får ju skylla sig själv till viss del.
Svar på tråden Jag fick diarre hos gynekologen - blev utskälld