• Anonym (Hjälp)

    Vad är det för fel på mig?

    Hej

    Jag är en kille på 24 år som har fått väldigt lite lust till sex helt plötsligt. Förut så var jag sugen nästan hela tiden och kunde ibland onanera 2-5 gånger om dagen för att jag hade så hög lust, även träffat några tjejer och har kunnat flera gånger på raken utan problem.

    Nu har jag träffat en tjej som jag blivit riktigt kär i, jag tänker på henne hela tiden och så fort vi träffas/pratar/chattar så är jag liksom skitglad, jag vill så gärna vara med henne hela tiden och det är så härligt! MEN, nu är min lust nästan helt borta???  Alltså förut kunde jag inte gå och lägga mig utan att jag hade fått runka/ha sex, men nu kan det gå flera dagar innan jag ens känner det minsta lilla suget Jag och den här tjejen har haft sex ett par gånger och då var jag inte sådär riktigt sugen heller fast jag verkligen ville inombords! Hade svårt för att få upp den, men när den väl ville med så gick det väl hyfsat bra, jag blev dock aldrig sådär hård som jag vet att jag kan bli.. Jag kände heller inte det där suget att jag ville ha sex igen när vi låg nakna bredvid varandra efteråt som jag annars brukar känna bara efter en kort stund.. 

    Det här känns skitjobbigt.. Kändes så pinsamt att knappt ens få upp den, och speciellt när det händer med någon som jag verkligen gillar! Varför känner jag knappt något sug? Vad kan det vara för "fel"??:(

    Hjälp!

  • Svar på tråden Vad är det för fel på mig?
  • Anonym (Tappatbortlösen)
    Anonym (Virrpanna) skrev 2017-05-27 12:56:40 följande:

    Inget fel på dig alls... du är KÄR


    Men varför vill jag knappt ligga med den som jag faktiskt är kär i då?? Eller jag vill, men lusten och erektionen vill knappt... Hon var skitsugen imorse men det funkade inte alls för mig.. :(
  • Anonym (Virrpanna)

    Som min man sa när vi träffades... Jag är så jävla kär så jag kan inte ens knulla ordentligt... de tog ca 3 månader innan de va okej så oroa dig inte

  • Anonym (Hjälp)

    Hela helgen har varit ett helvete för mig typ.. Jag har tänkt på det här konstant sedan det börja hända och igår fick jag inte ens upp den!? Jag är så sjukt besviken på mig själv!! Hon är ärligt den sexigaste tjejen jag någonsin varit med, och jag gillar henne sååå mycket vilket hon också verkar göra! Men jag ser hur besviken hon blir när jag inte ens kan få upp den! Hon försöker med allt och jag riktigt ber till gud att den ska resa sig, för hjärnan och allt det andra i kroppen vill bara knulla henne... 

    Beror det verkligen på att jag är kär? Kanske lite svårt att säga såhär tidigt men jag är så rädd för att det ska vara något annat, att det ska vara något fel på kuken typ.. Jag förväntar mig det värsta just nu -.-. Jag vet inte om det här kan ha något med det att göra, men hon lekte lite med fingrarna i tvåan på mig när vi knulla de första gångerna och det var lite obekvämt men samtidigt skönt på ett sätt, kan det ha påverkat mitt stånd? För innan min anal var orörd så stod den som ett spett så fort en kvinna närmade sig.. 

Svar på tråden Vad är det för fel på mig?