• Anonym (Jack)

    Blåsor och penispump

    Blev inspirerad av en annan tråd här på FL som jag nu inte hittar och skaffade en penispump. För egen del har det funkat och det blir en stor skillnad även om effekten försvinner efter x antal timmar.

    Nu till själva problemet, igår kväll så körde jag pumpen och då körde jag den längre än jag brukar göra. När jag tog bort pumpen så ser jag 4 relativt stora vattenfyllda rödaktiga blåsor på själva ollonet. Har använt pumpen ett antal gånger och fenomenet helt nytt för mig.

    Jag kan förtydliga att jag är gift sedan 14 år tillbaka och har aldrig någonsin varit otrogen. Min fru skulle aldrig någonsin vara otrogen och tro mig, jag vet. Frågan är nu, vad detta kan vara? Har googlat och stött på talgkörtlar som kan bildas runt ollonet men mina blåsor är betydligt större och mer blodfyllda än de jag googlat på.

    Någon som vet och känner igen?

  • Svar på tråden Blåsor och penispump
  • Anonym (Wildrat)

    Sugblåsor troligtvis. Du behöver ta det lugnare med pumpen.

  • Anonym (Jack)
    Anonym (Wildrat) skrev 2017-06-06 10:34:26 följande:

    Sugblåsor troligtvis. Du behöver ta det lugnare med pumpen.


    Jag tror också det. Känns konstigt att få blåsor även trots att ollonet inte har kontakt med pumpen. Kluriga blir att förklara det på ett bra sätt för min fru så hon inte tror något annat.
  • Anonym (Wildrat)

    Ollonet utsätts ju också för suget och huden där är väl känsligare.
    Sugblåsor är vanligt i början vid amning (både på mamma och barn) och om man pumpar ur bröstmjölk. Man får ta det lite försiktigare tills de försvinner men med tiden blir huden vanare och då får man inte längre blåsor. Kanske blir samma för dig.

  • Anonym (4fun)

    Kul o se att du vart inspirerad! Gamla tråden jag skapade tog tyvärr bort av admin


    har själv aldrig upplevt fenomenet men som sagt tidigare är de nog bäst o ta en liten paus med pumpandet o se om de skulle återkomma när du börjar igen 

  • Anonym (Nyfiken)

    Har din fru märkt skillnad på storleken när ni har sex?

  • Anonym (4fun)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-06-06 13:13:04 följande:

    Har din fru märkt skillnad på storleken när ni har sex?


    Skulle nog vilja säga att de är omöjligt att hon inte gjort hehe annars är de bara o pumpa lite till hehe  :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (4fun) skrev 2017-06-06 13:30:19 följande:

    Skulle nog vilja säga att de är omöjligt att hon inte gjort hehe annars är de bara o pumpa lite till hehe  :)


    Du har hållt det hemligt? Hon har inte sagt något?
  • Anonym (4fun)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-06-06 14:23:08 följande:
    Du har hållt det hemligt? Hon har inte sagt något?
    Min tjej vet att jag pumpar hon är lite av en sizequeen vilket går bra i hand med att jag tycker de är kul o labba o förstora lite. jag pumpar inte alltid konstant går oftast i perioder men när jag pumpar pumpar jag mycket och ökar extremt i storlek.
  • Anonym (Jack)
    Anonym (Wildrat) skrev 2017-06-06 12:36:14 följande:

    Ollonet utsätts ju också för suget och huden där är väl känsligare.

    Sugblåsor är vanligt i början vid amning (både på mamma och barn) och om man pumpar ur bröstmjölk. Man får ta det lite försiktigare tills de försvinner men med tiden blir huden vanare och då får man inte längre blåsor. Kanske blir samma för dig.


    Tack. Så är det nog som du säger. Jobbigt läge bara hur jag ska förklara det och ovan på det hela inget sex på ett bra tag.
  • Anonym (Jack)
    Anonym (4fun) skrev 2017-06-06 12:39:57 följande:

    Kul o se att du vart inspirerad! Gamla tråden jag skapade tog tyvärr bort av admin

    har själv aldrig upplevt fenomenet men som sagt tidigare är de nog bäst o ta en liten paus med pumpandet o se om de skulle återkomma när du börjar igen 


    Har letat som bara den efter tråden. Varför togs den bort?
Svar på tråden Blåsor och penispump