• Anonym (Ansiktet)

    Dömer du folk efter hur de ser ut i ansiktet?

    Dömer du folk efter hur de ser ut i ansiktet?

    Som sagt, inget sexuellt... Bara efter hur de ser ut i ansiktet, till exempel har de ett fult ansikte så tänker du mycket negativa saker om h*n?

    Rösta på det som ligger närmast sanningen för dig.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-15 23:03
    Det genetiska ansiktet.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-15 23:03
    Genetiska//naturliga.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Dömer du folk efter hur de ser ut i ansiktet?
  • Lena

    Inte naturligt fult däremot onaturligt som dålig sminkning, tatueringar och piercingar.

  • Frontline
    Anonym (Ansiktet) skrev 2017-06-15 23:25:44 följande:
    2 röster
    Inte så konstigt

    Jag har en klasskompis på Facebook då men hon är så ful att min bildskärm slocknar och jag får virusvarning..
    Tur att hon bor långt bort så jag kan släppa ut mina barn..
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • intepådesättet

    Nej men dömer fok om dom har tatueringar slöja burka eller klär sig som dom vore efterblivna . Var en idiot på interjuv igår som hade på sig ett par shorts och flipp flopp......... han får inte jobbet enbart pga han inte klarar av att ha på sig vuxen byxor

    Hur man ser ut rår man inte för men väljer man att spöka ut sig som ett artard så kommer jag defetivt att döma den personen .Roligaste är ju att det är min uppgift att anställa folk hoss företagen jag jobbar hoss =) så jag sitter varje dag och dömer bort folk för skit saker =) Jag älskar mitt jobb 

  • Anonym (oftast inte)

    Jag tycker jag är ganska tolerant och har varit ihop med både någon som är jättefet och någon som skrämmer barn och gamla tanter bara de ser ut "som vanligt".

    Men jag har faktiskt varit med om en person som jag inte kunde fortsätta umgås med, jag blev helt obehagligt berörd av personens utseende. Ungefär som man känner sig av att titta på variga sår eller operationsbilder medan man äter.

    Fy vad hemskt att behöva se ut så varje dag ett helt liv.

  • Anonym (...)
    intepådesättet skrev 2017-06-16 00:18:35 följande:

    Nej men dömer fok om dom har tatueringar slöja burka eller klär sig som dom vore efterblivna . Var en idiot på interjuv igår som hade på sig ett par shorts och flipp flopp......... han får inte jobbet enbart pga han inte klarar av att ha på sig vuxen byxor

    Hur man ser ut rår man inte för men väljer man att spöka ut sig som ett artard så kommer jag defetivt att döma den personen .Roligaste är ju att det är min uppgift att anställa folk hoss företagen jag jobbar hoss =) så jag sitter varje dag och dömer bort folk för skit saker =) Jag älskar mitt jobb 


    *Som OM dom
    *Intervju
    *Hos
    *Definitivt
    *Vuxenbyxor
    *Skitsaker

    Och om folk skulle döma dig utefter hur du skriver så skulle du gå bort direkt...Varför döma någon för att den personen är tatuerad? Är inte det lite förlegat? :)
  • Anonym (?)
    Anonym (Ansiktet) skrev 2017-06-15 21:43:42 följande:
    Dömer du folk efter hur de ser ut i ansiktet?

    Som sagt, inget sexuellt... Bara efter hur de ser ut i ansiktet, till exempel har de ett fult ansikte så tänker du mycket negativa saker om h*n?

    Rösta på det som ligger närmast sanningen för dig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-15 23:03
    Det genetiska ansiktet.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-15 23:03
    Genetiska//naturliga.
    varför har du då lagt fråga i sexforumet? 
  • Anonym (?)

    Sen är det rätt irriterande att TS måste hela tiden tala om hur många som röstat. Hälften av inläggen är ju just bara det. TS, du vet väl att alla som röstat i tråden själva kan se hur många som röstat, och på vad? Du behöver inte skriva ut det

  • Anonym (Ansiktet)
    Anonym (?) skrev 2017-06-17 22:37:45 följande:

    Sen är det rätt irriterande att TS måste hela tiden tala om hur många som röstat. Hälften av inläggen är ju just bara det. TS, du vet väl att alla som röstat i tråden själva kan se hur många som röstat, och på vad? Du behöver inte skriva ut det


    Vill veta hur ofta folk röstar

    26 röster
  • Anonym (anonym)

    Det är vetenskapligt bevisat gång på gång genom århundraden att vid vårt första intryck så bedömer vi andra människor utifrån ansiktet, symmetri och balans ger intryck av något bra. 

Svar på tråden Dömer du folk efter hur de ser ut i ansiktet?