• Lykkeliv

    Bf mars 2018 följas åt?

    Hej!

    Har precis plussat och har bf runt den 2/3

    Finns det fler? Ska vi följas åt?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

    Läs ovan om instruktionerna.

  • Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Lullisen

    Hej! Grattis! Vad kul att någon startat en mars-tråd :) Jag "tror" jag plussade idag. Fick ett väääldigt svagt streck som knappt syns. Har testat nu i flera dagar och det har inte synts någonting men idag var dör något. Är på BIM -1 och har också bf 2/3 enligt mina beräkningar. Ska testa imorgon igen men hoppas, hoppas och tror att där är ett något starkare streck :)

  • Lykkeliv

    Åh!! Grattis till er :))

    Jag plussade med ett tidigt test i tisdags! Har tagit vanliga stickor sen dess och de blir starkare och starkare! Har bim imorgon (midsommarafton)

    Har ni barn sen tidigare?

    Jag har 3 de är 16, 15 och 8 år och min sambo har ett barn som är 13 år.

    Så detta blir vårt första (kanske enda) barn <3

    Hur mår ni? Några symtom?

    Jag har bara lite molvärk, känner inget i brösten el nåt annat vilket är nytt för mig :)

  • BeatriceS
    Lykkeliv skrev 2017-06-22 05:40:52 följande:

    Åh!! Grattis till er :))

    Jag plussade med ett tidigt test i tisdags! Har tagit vanliga stickor sen dess och de blir starkare och starkare! Har bim imorgon (midsommarafton)

    Har ni barn sen tidigare?

    Jag har 3 de är 16, 15 och 8 år och min sambo har ett barn som är 13 år.

    Så detta blir vårt första (kanske enda) barn <3

    Hur mår ni? Några symtom?

    Jag har bara lite molvärk, känner inget i brösten el nåt annat vilket är nytt för mig :)


    Men Gud vad kul att du plussat. Jag har inga barn sedan tidigare så det här blir min första men jag är ju bara 24 så. :)
    Jag känner av värk i livmodern och det är ju inte behagligt direkt, är trött och orkeslös, sen har jag humörsvängningar som en bergochdalbana.
  • teessiie

    Fb hade varit skoj! Jag har en dotter på 2 år sedan ett tidigare förhållande så detta blir mitt och min pojkväns första barn..? mår redan illa, och mina bröst gör såå ont ????

  • Snöflingan88

    Grattis till alla plus! Jag plussade i tisdags och har BF 28 februari. Känns som att bebisen lika gärna kan komma i mars, så jag vill gärna följas åt! Skrattande Hur mår ni andra, några symptom än?

  • Snöflingan88
    Snöflingan88 skrev 2017-06-22 11:47:22 följande:

    Grattis till alla plus! Jag plussade i tisdags och har BF 28 februari. Känns som att bebisen lika gärna kan komma i mars, så jag vill gärna följas åt! Skrattande Hur mår ni andra, några symptom än?


    Hoppsan! Ibland går det lite snabbt när man skriver, ni var ju några som redan berättat om symptom... Idag känner jag skrämmande lite, det för mig lite orolig.
  • any19877

    Hej och grattis! Jag plussade igår och har bf den 2 mars;)

    Är lite orolig då jag jar haft 3 MF... har dock två friska batn sedan tidigare.

    Ska dessutom börja på nutt jobb i september så jag både är glad ock chockad över plusset??

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?