• Anonym (Inuti en mans hjärna!)

    Är det viktigt för er killar att hålla i rodret efter dejten?

    Vad vill ni ska hända efter en första dejt om det blev sex med en attraktiv kvinna som ni förmodligen vill träffa igen?

    Kan en kvinna höra av sig först eller måste ni få ta det steget för at bevara intresset?

  • Svar på tråden Är det viktigt för er killar att hålla i rodret efter dejten?
  • Anonym (TR)
    Anonym (Inuti en mans hjärna!) skrev 2017-06-22 19:59:38 följande:

    Vad vill ni ska hända efter en första dejt om det blev sex med en attraktiv kvinna som ni förmodligen vill träffa igen?

    Kan en kvinna höra av sig först eller måste ni få ta det steget för at bevara intresset?


    Jag förlorar intresset för kvinnor som är så svaga att de går med på sex första kvällen.
  • Anonym (What)

    Men vaddå då har du ju också sex i så fall... då är ju du lika svag... hahahaaaa roligaste kommentaren!

  • Anonym (T)
    Anonym (TR) skrev 2017-06-22 20:05:45 följande:

    Jag förlorar intresset för kvinnor som är så svaga att de går med på sex första kvällen.


    Håller med. Brukar testa dem om de går med på sex direkt. Gör de inte det så träffar jag dem gärna igen om de också vill se mig. Annars har jag sex med henne och släpper kontakten därefter.
  • Anonym (Inuti en mans hjärna!)
    Anonym (TR) skrev 2017-06-22 20:05:45 följande:
    Jag förlorar intresset för kvinnor som är så svaga att de går med på sex första kvällen.
    Håll dig gärna till frågan! Nu förutsätter vi så klart att ni båda ville ligga....för att bespara dig moralen.
  • Anonym (Inuti en mans hjärna!)
    Anonym (T) skrev 2017-06-22 20:10:39 följande:
    Håller med. Brukar testa dem om de går med på sex direkt. Gör de inte det så träffar jag dem gärna igen om de också vill se mig. Annars har jag sex med henne och släpper kontakten därefter.
    Varför? Förklara gärna
  • Anonym (TR)
    Anonym (What) skrev 2017-06-22 20:08:02 följande:

    Men vaddå då har du ju också sex i så fall... då är ju du lika svag... hahahaaaa roligaste kommentaren!


    Nu är ju jag man.

    Kvinnor vill gifta sig med erfarna män, män vill gifta sig med oskuldsfulla kvinnor. En man blir mer värdefull om han har sex. En kvinna blir mindre värdefull om hon har sex. Gilla det eller inte men så är det.
  • Anonym (T)
    Anonym (Inuti en mans hjärna!) skrev 2017-06-22 20:13:17 följande:

    Varför? Förklara gärna


    För att jag inte vill ha en relation med en kvinna som ligger till höger och vänster. Finns kvinnor som inte kan tänka sig män som ligger med massa tjejer också så det är inte konstigare än så.
  • Anonym (What)
    Anonym (T) skrev 2017-06-22 20:10:39 följande:

    Håller med. Brukar testa dem om de går med på sex direkt. Gör de inte det så träffar jag dem gärna igen om de också vill se mig. Annars har jag sex med henne och släpper kontakten därefter.


    "Annars har jag sex med henne och släpper DÄREFTER kontakten".. varför har du då sex med henne då motsäger du ju dig själv.. då är du lika svag.. märkligt..
  • Tecum
    Anonym (Inuti en mans hjärna!) skrev 2017-06-22 19:59:38 följande:
    Vad vill ni ska hända efter en första dejt om det blev sex med en attraktiv kvinna som ni förmodligen vill träffa igen?

    Kan en kvinna höra av sig först eller måste ni få ta det steget för at bevara intresset?
    Givetvis kan kvinnan höra av sig först. Det är ett stort plus för då visar hon att hon vill gå vidare med mig. Inget är så avtändande som kvinnor som spelar svåra.
Svar på tråden Är det viktigt för er killar att hålla i rodret efter dejten?