Inlägg från: Anonym (Virgin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Virgin)

    Oskuld på nytt?

    absalon skrev 2017-06-23 20:06:12 följande:

    Misstänker att landstinget säger nej. Återstår någon privatpraktiserade kirurg. Sådana tar betalt.

    Bättre och billigare att köra med lite röd karamellfärg på lakanet.


    Nej asså jag vill inte blöda jag vill bara kännas som en oskuld till nästa kille som jag träffar
  • Anonym (Virgin)
    Anonym (mödomshinna finns inte) skrev 2017-06-23 21:12:51 följande:

    Vad är det för operation du skulle göra menar du?


    Typ så att man blir som en oskuld
  • Anonym (Virgin)
    Anonym (mens) skrev 2017-06-23 21:46:22 följande:

    Se till att du har mens när det är dags att gå i säng med nästa kille. Gärna andra eller tredje dagen på mensen så att det bara blöder lite ibland. Då kommer det lite blod när ni har sex så kan du säga att det är pga mödomshinnan.

    Om du vill bli tight där nere så kniper du ihop muskeln varje morgon när du går till bussen. Man kniper mellan varannan lyktstolpe medan man går. Sedan kniper man med parralella fötter medan man står och väntar på hållplatsen.


    Nej jag skrev ovan att jag inte är ute efter att blöda bara att jag ska bli som oskuld i underlivet
  • Anonym (Virgin)
    Anonym (mens) skrev 2017-06-23 22:04:33 följande:

    Jamen så gör du bara knipövningen:

    Om du vill bli tight där nere så kniper du ihop muskeln varje morgon när du går till bussen. Man kniper mellan varannan lyktstolpe medan man går. Sedan kniper man med parralella fötter medan man står och väntar på hållplatsen.


    Hur kniper man då? Det är svårt
  • Anonym (Virgin)
    Anonym (mens) skrev 2017-06-23 22:24:22 följande:

    Ja, om din muskel är mycket svag så är det svårt i början. Köp knipkulor på apoteket eller någon nätshop så vet du att du kniper rätt.

    Men hur kommer det sig att du blivit så slapp i muskeln?


    Hur mycket kostar det? Jag har alltid varit väldigt slapp vet inte varför..
  • Anonym (Virgin)
    Anonym (anonym) skrev 2017-06-23 22:44:18 följande:

    Då är det träning av muskulatur som gäller, finns hjälp att få av sjukgymnaster som visar hur man tränar upp bäckenmuskulaturen remiss fås efter bedömning av kvinnoklinik.


    Ok ska kontakta dom
  • Anonym (Virgin)
    Glinda från Oz skrev 2017-06-23 23:32:46 följande:

    Den "operationen" är att man syr ett stygn inne i slidan, då man har sex slits stygnet sönder och man börjar blöda. Det har inget med någon mödomshinna att göra.


    Okej ska kolla upp var dom gör såna operationer
  • Anonym (Virgin)
    Glinda från Oz skrev 2017-06-24 02:57:17 följande:

    Varför ska du göra det? Vill din kille att du ska blöda vid samlag eller vadå? Jag tycker du ska läsa på om hedersförtryck, jag tror inte du inser det själv men du uttrycker dig respektlöst.


    Nej jag har ingen kille, vill bli oskuld till nästa kille jag träffar
  • Anonym (Virgin)
    Anonym (Milfhunter) skrev 2017-06-24 11:59:24 följande:

    Hur slapp då, hur vet du det?

    Har du gjort knipövningar?


    För jag Har fått höra det. Ja men tycker inte det hjälper
  • Anonym (Virgin)
    Glinda från Oz skrev 2017-06-24 13:14:47 följande:

    Varför? Du blir ju inte oskuld bara för att du syr ett stygn i slidan. Det ända som händer är att stygnet släpper vid sex, det gör ont och du får ett sår inne i underlivet som riskerar att bli infekterat. Stygnet släpper alltså efter du har haft sex en gång, sedan finns det inte mer så inget annat händer. Det här ger ingen extra njutning för varesig dig eller killen, det ända som händer är att det gör ont för dig och du börjar blöda. Hela syftet är att du ska blöda.

    Oskuld betyder att du inte har haft sex förut, och att du har haft sex kan inget ändra på.


    Min kompis sa att om man inte haft sex på ett visst antal år så blir man som oskuld igen och kan räkna sig som det
  • Anonym (Virgin)
    Anonym (mor) skrev 2017-06-24 18:21:58 följande:

    Du blir inte "ospräckt" för inget har spruckit öht. Mentalt kanske du kan känna dig som en oskuld igen om du vill det riktigt mycket.


    Vill va oskuld också
  • Anonym (Virgin)
    Anonym (X) skrev 2017-06-24 21:04:51 följande:

    Varför?

    Hur gammal är du, och hur många har du haft sex med då?


    Jag är väldigt ung
Svar på tråden Oskuld på nytt?