• Anonym (jean genie)

    Beskriv hur någon ni skulle vilja ligga med ser ut ....?

    eller någon ni fantiserar om?

  • Svar på tråden Beskriv hur någon ni skulle vilja ligga med ser ut ....?
  • Anonym (maria)

    Lång, relativt vältränad och med gmilt i blicken.k

  • Anonym (Traditionell)
    Anonym (jean genie) skrev 2017-06-24 01:41:39 följande:

    eller någon ni fantiserar om?


    Ser ut? Det viktigaste tycker jag är att man är tillsammans, att man är ett par på riktigt. Såklart ska man också ha en bra relation och funka bra tillsammans.

    Det hjälper inte hur bra någon ser ut, jag skulle inte ha sex med honom om jag inte var tillsammans med honom och inte betydde något för honom.
  • Anonym (jean genie)

    Vad blygsamma och tråkiga ni är. Klockan är 2 på natten så hade nog lite mer sexiga detaljer och kroppsdelar i åtanke. Som bröststorlek, form. ansiktsdrag, hår, bringa, rumpa, kön osv;)

  • Pumakvinna

    Just i denna stund en långhårig man med mörka färger, lite skägg. En slank  ganska hårlös kropp med lagom muskler, fin och längtansfull kuk, fylliga läppar och sug i blicken;)

  • Anonym (Traditionell)
    Anonym (jean genie) skrev 2017-06-24 02:04:49 följande:

    Vad blygsamma och tråkiga ni är. Klockan är 2 på natten så hade nog lite mer sexiga detaljer och kroppsdelar i åtanke. Som bröststorlek, form. ansiktsdrag, hår, bringa, rumpa, kön osv;)


    Jamen om han är min partner så ser han ju lika dan ut varje dag. Kanske blir han lite rundare om magen med åren och får liktornar framåt 70-strecket. :)
  • Anonym (Hanna)

    Charmigt leende, glimt i ögat, snygga, fräscha kläder, välvårdad men lite slarvig frisyr, bra hållning och attraktivt kroppspråk.

    Är nog det viktigaste utseendemässigt. Annats gillar jag seniga händer och underarmar och skarpa drag, tex mörka ögon och ögonbryn. Smilgropar är också fint.

    Klädstil och kroppspråk är dock väldigt viktigt och lite svårt att beskriva - särskilt kroppspråk. Även blicken är viktig för att jag ska uppleva en man som sexig/attraktiv.

  • Anonym (H)

    165 lång, Strålande leende. Långt lockigt hår. Kurvig med C-kupa och en rejält rund och fyllig rumpa som dallrar lagom.

  • Anonym (Missdi)
    Anonym (jean genie) skrev 2017-06-24 01:41:39 följande:

    eller någon ni fantiserar om?


    Fantasin är alltid bättre än verkligheten... tro mig. Jag vet.
Svar på tråden Beskriv hur någon ni skulle vilja ligga med ser ut ....?