• Anonym (Sarah)

    Blev ratad av en kille pga mitt antal

    Det är såhär att jag började dejta en jättefin kille för några veckor sedan. Vi klickade väldigt bra ihop och han var verkligen en gentleman på alla vis. Jag började nästan bli kär och det kändes som att jag hittat rätt. Tills den dagen han från ingenstans undrade om hur många partners jag haft. Eftersom jag inte ville ljuga så sa jag mitt antal vilket är runt 40, jag är själv 29 år. Han betedde sig som vanligt efter att ha hört det, och han skjutsade hem mig precis som han alltid gjort. Men nu har det gått tre dagar och han svarar inte när jag ringer eller på mina sms. Känner mig jätteledsen och liten för att ha skrämt bort en sån fin kille. Jag känner att jag förstört allt, men samtidigt så ville jag aldrig ljuga för honom. Spelar verkligen ens antal någon roll? Är det så viktigt för er män?

  • Svar på tråden Blev ratad av en kille pga mitt antal
  • Anonym (Man)

    Det finns massa män som bryr sig. Men jag fattar inte riktigt varför de frågar. Vill man inte veta så frågar man inte.

    Jag tror jag vet det mesta om min fru. Vi har varit tillsammans i 17år. Men jag vet inte hur många hon legat med och jag vill inte veta det heller.

  • BlueValentine

    Bra av dig att svara ärligt. Ska man alltid göra.

    Tyvärr så var det nog så att det hade betydelse för killen du träffat.

    För vissa har det betydelse, men inte för andra.

    Du är bara 29 år och har all tid i värden på dig att träffa den rätte.

  • Anonym (Bra man)
    Anonym (Man) skrev 2017-06-29 01:38:31 följande:

    Det finns massa män som bryr sig. Men jag fattar inte riktigt varför de frågar. Vill man inte veta så frågar man inte.


    Man frågar för att få information så att man kan välja bort olämpliga kvinnor.
  • Anonym (Omoget)

    Otroligt omoget av killen. Men då vet du ju vad han går för.

  • Anonym (Bra man)
    Anonym (Omoget) skrev 2017-06-29 06:32:53 följande:

    Otroligt omoget av killen. Men då vet du ju vad han går för.


    Det omogna och dessutom naiva vore att inte bry sig om det. Finns inget positivt med att välja en kvinna som knullat runt
  • Farfallos
    Anonym (Bra man) skrev 2017-06-29 06:39:17 följande:
    Det omogna och dessutom naiva vore att inte bry sig om det. Finns inget positivt med att välja en kvinna som knullat runt
    Nä, har man riktigt lågt självförtroende, högt kontrollbehov, liten kuk och svagt förstånd så är det verkligen ingen god idé att ha en kvinna som har tagit för sig av livet och vet vad glädje, njutning, sorg och smärta är. Då bör man istället välja en kvinna som växt upp som inlåst och i herrans tukt och förmaning.
  • Anonym (.)

    Riktigt omoget av killen. Men jag har blivit ratad av tjejer för att jag inte haft någon alls tidigare så det finns ju individer av bägge kön som har aspekter på det sk bagaget hos en ev partner.

  • Nicco123
    Anonym (Bra man) skrev 2017-06-29 06:39:17 följande:

    Det omogna och dessutom naiva vore att inte bry sig om det. Finns inget positivt med att välja en kvinna som knullat runt


    Finns det något positivt med att välja en man som knullat runt då? Eller är ditt påstående applicerbart på båda könen?
  • Stårschan
    Nicco123 skrev 2017-06-29 07:58:54 följande:
    Finns det något positivt med att välja en man som knullat runt då? Eller är ditt påstående applicerbart på båda könen?
    Självklart går det ju åt båda hållen. Varför skulle det inte göra det? Varför skulle man som kvinna tro att ett seriöst förhållande med en häradsbetäckare skulle vara realistiskt?
  • smulpaj01

    Fattar inte ens hur antalet sexpartners kommer på tal för vuxna människor i 30 års åldern? Har aldrig hänt mig.

Svar på tråden Blev ratad av en kille pga mitt antal