• Anonym (Ledsen)

    Jag är bara ett ligg

    Jag mår så dåligt av att bara ses som ett ligg för killar, att jag inte är värd mer än så. Ingen vill veta av mig mer än när de är kåta och vill knulla. Förstår inte vad jag gör för fel, varför ingen är intresserad av mig mer än ett hål bara. De låtsas vara intresserade av mig som person för att ligga. Ställer frågor och så, sen har vi sex, sen hör jag aldrig av personen igen.

    Jag mår jättedåligt över det här! Gråter mig till sömns ibland...

  • Svar på tråden Jag är bara ett ligg
  • Frontline

    Ja dom vet väl att du är ett säkert kort, du verkar ju ställa upp på att knulla bara så där.
    Va avhållsam istället..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Ledsen)
    Frontline skrev 2017-06-29 07:29:09 följande:

    Ja dom vet väl att du är ett säkert kort, du verkar ju ställa upp på att knulla bara så där.

    Va avhållsam istället..


    Ok, så jag ska inte ligga med någon jag finner söt, gullig och attraktiv? Ska jag vänta 3 dejter, sen ligga och sen försvinner personen ändå.
  • Anonym (Ledsen)

    Känner bara att det är något jättestort fel på mig! Spelar ingen roll om jag ligger direkt med någon jag blir galet tänd på eller om jag ligger på 10:e dejten... Alla försvinner ändå...

  • Frontline
    Anonym (Ledsen) skrev 2017-06-29 07:35:22 följande:
    Ok, så jag ska inte ligga med någon jag finner söt, gullig och attraktiv? Ska jag vänta 3 dejter, sen ligga och sen försvinner personen ändå.

    Jag är väl gammaldags av mig.
    Men varför ska du ligga med nån som är söt, gullig och attraktiv direkt för?
    Antar att du är ung och det var även jag en gång i tiden.

    Du kanske ska vänta 5 eller 6 dejter innan ni har sex, lära känna personen och prata med varandra..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • CitronTulo

    Såklart du får ligga med alla killar som du tycker du vill med.. men eftersom du mår dåligt över att bara ses som "ett ligg" så kanske du ska låta killarna jobba lite för det? De som bara vill ligga ger snart upp när de inte får komma till och de som vill ha mer en "ett hål att stoppa snoppen i" blir kvar..

  • Anonym (Ledsen)
    CitronTulo skrev 2017-06-29 07:45:50 följande:

    Såklart du får ligga med alla killar som du tycker du vill med.. men eftersom du mår dåligt över att bara ses som "ett ligg" så kanske du ska låta killarna jobba lite för det? De som bara vill ligga ger snart upp när de inte får komma till och de som vill ha mer en "ett hål att stoppa snoppen i" blir kvar..


    Fast nja, även om jag väntar 6 dejter, man har lärt lämna personen, kanske fått känslor, sen ligger man och sen försvinner den personen ändå. Så jag ska spela spel och inte ligga med folk jag finner attraktiva för att sålla bort de som bara vill ha sex?
  • Anonym (Ledsen)

    Jag särar inte på benen så fort jag får möjlighet! Vart har jag skrivit att jag gör det?

  • Anonym (...///)
    Anonym (Ledsen) skrev 2017-06-29 07:41:58 följande:

    Känner bara att det är något jättestort fel på mig! Spelar ingen roll om jag ligger direkt med någon jag blir galet tänd på eller om jag ligger på 10:e dejten... Alla försvinner ändå...


    Hur funkar sexet? Låter som det är där det ligger och inte hur många dejter ni har innan.
  • Stårschan
    Anonym (Ledsen) skrev 2017-06-29 07:56:33 följande:

    Jag särar inte på benen så fort jag får möjlighet! Vart har jag skrivit att jag gör det?


    Det framgår tydligt mellan raderna i och med att du tycks se det som en uppoffring att vänta i flera dejter innan du får ligga. Sen kanske det inte stämmer med verkligheten, men som du uttrycker dig så är det den bilden du ger av dig själv.

    Vad söker du själv hos en man, mer än att han ska vara söt gullig och attraktiv? Vad gillar du att göra på fritiden? Var hittar du dessa killar som dumpar dig direkt?
  • Anonym (testa nytt)

    Om vi säger så här: Det sätt du hittills gjort det på har inte fungerat, du är inte nöjd. Du blir ledsen och känner dig bara som ett hål. Nå, då är det ju dags göra tvärtom. Det kan ju knappast bli sämre, eller hur?

    Bestäm att du tex kommande 6 månader inte ska ha sex ens på 3-6 dejter, verkligen lär känna personen ännu mer än du vanligtvis gör. Prata gärna med killen ifråga också, om det nu kommer på tal med sex. Säg inte hur det varit innan för då kanske han får dåliga vibbar utan säg bara att du inte vill gå i säng innan du lärt känna ännu mer. Om killen då "tjatar" är det ganska uppenbart att det mest va sex han var ute efter. Om han däremot förstår och kan vänta, ja då är han intresserad av dig som person. 

    Säger du att det är det du vill när du träffar någon, alltså att du är ute efter nåt mer stadigvarande seriöst eller ger du intrycket av att vara en "härlig tjej som tar dagen som den kommer"? 

    Sen som någon frågade, hur är sexet när du har sex? Det händer ju att man har sex med någon en gång och sen kände att det inte var så bra och man inte vill fortsätta?

Svar på tråden Jag är bara ett ligg