• kspree

    4 svaga positiva test 1 negativt, hur ska man tolka?

    tänkte höra mig för om det bara är jag eller om det är fler som råkat ut för samma sak! igår kväll tog h

    jag 1 teststicka från testlagret.se och fick ett svagt positivt. kunde inte tro mina ögon och tog ett ytterligare test typ 5 min efteråt (bara för att)! då provade jag med rfsu "tidigt resultat" och en teststicka från testlagret igen. kunde tyda mindre streck från testlagret och rfsu visade 2 streck. idag på morgonen provade jag med testlagret igen (svaaaagt/svagare streck än innan, och även från rfsu vanliga teststicka som inte alls fick något utslag.. hur ska man tolka detta?

  • Svar på tråden 4 svaga positiva test 1 negativt, hur ska man tolka?
  • kspree

    detta är från frsu testet från igår kväll. så svaga resultat men ändå nånting?

  • Skrutt 83
    kspree skrev 2017-06-29 08:56:50 följande:

    tänkte höra mig för om det bara är jag eller om det är fler som råkat ut för samma sak! igår kväll tog h

    jag 1 teststicka från testlagret.se och fick ett svagt positivt. kunde inte tro mina ögon och tog ett ytterligare test typ 5 min efteråt (bara för att)! då provade jag med rfsu "tidigt resultat" och en teststicka från testlagret igen. kunde tyda mindre streck från testlagret och rfsu visade 2 streck. idag på morgonen provade jag med testlagret igen (svaaaagt/svagare streck än innan, och även från rfsu vanliga teststicka som inte alls fick något utslag.. hur ska man tolka detta?


    När var äl/bim? Personligen får jag starkare utslag på testen på em/kväll en på morgonen. På den bilden med båda testlagret var det testet igår och det du tog 5 min efter? Att det då är svagare kan ju beror på att urinen var så utspädd om du kissat bara 5 min innan. Hur mkt svagare var det imorse? Har dessvärre varit med om att testat positivt, sen att de blivit svagare fram tills de varit helt negativa och en blödning kommit, har då fått tidigt mf :(
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • kspree

    bilden med båda testlagret är från igår kväll. imorse visade de svagare än vad alla 3 tester visade igår kväll. jag har inte riktigt koll på min cykel då den är oregelbunden. har varierat mellan 24-33 dagar. och jag är på 26 idag. fy vad tråkigt att höra! ????

  • Avdragsgill
    Hejsan, 

    jag tror kanske att jag håller på att bli galen. Mot bättre vetande tog jag ett CB Early redan i måndags och fick ett mkt svagt, men dock blått streck. På kvällen tog jag ett early från Lloyds  med ett streck som jag verkligen höll på att missa för att även ta ett likadant på morgonen då jag såg strecket något tydligare. Galen, som jag håller på att bli, så tog jag isär testen för att se om det syntes ngt. streck och då var det på alla tre  (det hade ju gått lång tid på de första). Alla tre hade streck resp.lila/rött dock sjukt svaga, men synliga utan att vinkla osv. Jag ska ha min mens på måndag så igår imorse tog jag ett digitalt CB "icke gravd". Nu till min fråga. Finns det fler galningar som jag som pillat isär testen och vet om det kan vara streck även om det är negativt? Naledningen till att jag är så hysterisk är att jag är över 40, redan har haft den stora turen att få tre friska barn och ett sådant här besked skulle såklart vända upp-och ner på världen en smula 
  • Avdragsgill

    Sorry, jag har inte riktigt lärt mig hur forumet funkar, men nu fattar jag att jag svarat på ngt och inte gjort en egen tråd. Bortse från mitt inlägg alltså .

Svar på tråden 4 svaga positiva test 1 negativt, hur ska man tolka?