• Anonym (irumpan)

    analplugg

    Undrar bara vad ni tjejer i ett hetroförhållande anser om er kille hade införskaffat en analplugg till sig själv att använda under akten?

    Hade detta varit tändande eller det hade varit "nej usch"? Om man nu utgår ifrån att det i regel aldrig sker några anallekar i sängkammaren. 

  • Svar på tråden analplugg
  • Anonym (M)

    Verkar ju väldigt märkligt att man i en relation inte tar upp det man vill prova på nytt gällande sex för att stämma av med sin partner innan. Skulle min man tända på det, har jag inga större problem med även om jag själv inte finner det tändande, dock inte avtändande heller. Men hade vart ett problem om han plötsligt mitt i sexakten drar fram den.

  • Anonym (ug-tjej)

    För mig hade det varit grymt avtändande. Men det är jag det.

  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (irumpan) skrev 2017-07-05 23:35:30 följande:

    Undrar bara vad ni tjejer i ett hetroförhållande anser om er kille hade införskaffat en analplugg till sig själv att använda under akten?

    Hade detta varit tändande eller det hade varit "nej usch"? Om man nu utgår ifrån att det i regel aldrig sker några anallekar i sängkammaren. 


    Ts, är det från din sida självupplevt?
  • Man 78
    Anonym (ug-tjej) skrev 2017-07-06 00:45:05 följande:

    För mig hade det varit grymt avtändande. Men det är jag det.


    Varför tycker du det är grymt avtändande? Är det omanligt tycker du?
  • Anonym (Ghjf)

    Om inget sånt förekommit tidigare hade jag kanske varit lite frågande, men hade mannen velat testa på sig själv så visst. Jag vill inte fingra honom där så sköter han det själv med plugg är det ok.

  • Anonym (irumpan)

    Varför jag ställer frågan är för att jag är lite sugen på att införskaffa.

    Min tjej är väldigt "vanilj" vad gäller sex. Rumpan är no go för henne och sperma är äckligt. Avsugningar får man be om för det gör hon inte spontant och det är inte så mycket till Avsugning egentligen heller utan mer lite slick.

    Jag är lite på andra hållet. Jag provar gärna nya saker. Därför jag är sugen på att införskaffa. Har inte pratat med henne om det för tror faktiskt inte hon hade brytt sig alls...

  • Anonym (irumpan)
    NinjaLinan skrev 2017-07-16 12:06:23 följande:

    Jag hade gillat det!

    Speciellt om det var en riktigt snygg buttplug.

    Min man köpte en på grym REA i dagarna faktiskt, dock till mig, men jag kanske ska föreslå att han testar :D

    sinamatic.se/produkt-kategori/billiga-sexleksaker/


    Exempel på snygga plugg?
  • Anonym (irumpan)

    Provkör den nu helnöjd med köpet. Jätteskönt att känna sig fylld där bak och vibrationerna gav lite dem också

  • Anonym (irumpan)

    Åkte precis in i analen på mig! Farlig att använda ju. Men ack så skön

  • Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (irumpan) skrev 2017-07-05 23:35:30 följande:

    Undrar bara vad ni tjejer i ett hetroförhållande anser om er kille hade införskaffat en analplugg till sig själv att använda under akten?

    Hade detta varit tändande eller det hade varit "nej usch"? Om man nu utgår ifrån att det i regel aldrig sker några anallekar i sängkammaren. 


    Min fru köpte en till mig så jag antar att hon tänder på det ;)
  • Anonym (K)
    Anonym (irumpan) skrev 2017-07-16 13:12:03 följande:
    Varför jag ställer frågan är för att jag är lite sugen på att införskaffa.

    Min tjej är väldigt "vanilj" vad gäller sex. Rumpan är no go för henne och sperma är äckligt. Avsugningar får man be om för det gör hon inte spontant och det är inte så mycket till Avsugning egentligen heller utan mer lite slick.

    Jag är lite på andra hållet. Jag provar gärna nya saker. Därför jag är sugen på att införskaffa. Har inte pratat med henne om det för tror faktiskt inte hon hade brytt sig alls...
    Oavsett allt annat så är det läge att prata lite med henne först om hon är så vanilj och du vill vara avancerad. Så det inte blir tvärstopp hos henne när det väl händer.
  • Anonym (irumpan)
    NinjaLinan skrev 2017-07-16 16:51:20 följande:
    Denna är min personliga favorit i min samling
    sinamatic.se/produkt/buttplug-exclusive-pink-medium/
    Den jag införskaffade försvann upp i analen på mig. Som tur är kunde jag få ut den. Nu till min fråga.

    Är detta något som vanligtvis händer?? Eller om man införskaffar en sån du tipsade om så borde det inte hända alls? Så länge pluggen har en smal hals och en stor bas borde det inte vara några problem?
  • HasseA
    Anonym (irumpan) skrev 2017-07-22 19:56:42 följande:
    Den jag införskaffade försvann upp i analen på mig. Som tur är kunde jag få ut den. Nu till min fråga.

    Är detta något som vanligtvis händer?? Eller om man införskaffar en sån du tipsade om så borde det inte hända alls? Så länge pluggen har en smal hals och en stor bas borde det inte vara några problem?
    Som du redan märkt funkar det inte med såna som är sådär mjuka. Men du kan ju pressa in en med hårdare bas också om du tar i, så det är inte bara hårdheten på basen som avgör. En större är ju bättre, men då gör den ont mot skinkorna efter ett tag i stället.

    För mig är det oändligt mycket bättre med en prostatastimulator än en plugg. Den enklaste sorten är bäst för mig, men det är nog allra mest för att just den träffar precis rätt. Jag har skrivit om den här: hasseochanna.wordpress.com/2014/01/03/lite-nya-sensationer/

    Jag/vi har testat några olika prostatastimulatore och pluggar, om du scrollar här hasseochanna.wordpress.com/category/recension/ kan du få en del information som nog kan vara av nytta.

    /Hasse
Svar på tråden analplugg