• zkrillex

    Fetisch Använda Trosor

    Hejhej!

    Har haft fetischen att sniffa i använda trosor och ibland också ha dem på sig sedan unga år, finns det fler med denna kanske något udda böjelse?

  • Svar på tråden Fetisch Använda Trosor
  • Anonym (Happy)

    Har haft en kille som gillade använda trosor och som brukade vilja att jag lämnade kvar mina där när jag sovit över. Han brukade sedan runka och spruta över dem, allt filmat och som sedan skickades till mig! Råkade även glömma kvar en behå en gång och som också fick samma behandling..

    Vi jobbade på samma ställe och han kunde ibland be mig att  komma in på hans kontor och lämna mina trosor. Han gillade både att ha mina trosor samt att veta att jag gick omkring resten av dagen utan. Oskyldig

  • zkrillex
    Anonym (Happy) skrev 2017-07-13 13:54:29 följande:

    Har haft en kille som gillade använda trosor och som brukade vilja att jag lämnade kvar mina där när jag sovit över. Han brukade sedan runka och spruta över dem, allt filmat och som sedan skickades till mig! Råkade även glömma kvar en behå en gång och som också fick samma behandling..

    Vi jobbade på samma ställe och han kunde ibland be mig att  komma in på hans kontor och lämna mina trosor. Han gillade både att ha mina trosor samt att veta att jag gick omkring resten av dagen utan.


    Åh låger helt underbart, hade liknande upplägg med mitt ex, älskade att vara ute offentligt och veta att hon inte hade trosor på;)
  • Anonym (:/)

    Jag hade en ex-flickvän som "lånade" sin kompis trosor. Hon snodde hennes trosor, tog på sig dem,  vi hade sex med trosorna på, avslutning att jag kom i henne, och hon lät det rinna ut i trosan, och sedan la hon tillbaks trosorna. Själva grejen var att hennes kompis skulle ovetandes använda dessa trosor.

    Vad för sorts njutning hon fick ut av detta har jag ingen aning om.

  • zkrillex
    Anonym (:/) skrev 2017-07-13 14:09:10 följande:

    Jag hade en ex-flickvän som "lånade" sin kompis trosor. Hon snodde hennes trosor, tog på sig dem,  vi hade sex med trosorna på, avslutning att jag kom i henne, och hon lät det rinna ut i trosan, och sedan la hon tillbaks trosorna. Själva grejen var att hennes kompis skulle ovetandes använda dessa trosor.

    Vad för sorts njutning hon fick ut av detta har jag ingen aning om.


    Alla har vi våra fetischer;)
  • Anonym (Happy)
    Anonym (:/) skrev 2017-07-13 14:09:10 följande:

    Jag hade en ex-flickvän som "lånade" sin kompis trosor. Hon snodde hennes trosor, tog på sig dem,  vi hade sex med trosorna på, avslutning att jag kom i henne, och hon lät det rinna ut i trosan, och sedan la hon tillbaks trosorna. Själva grejen var att hennes kompis skulle ovetandes använda dessa trosor.

    Vad för sorts njutning hon fick ut av detta har jag ingen aning om.


    Det var en variant jag aldrig hört!! Känns väl som att kompisen borde märka att trosorna redan var (väldigt) använda? Förvånad
  • Anonym (Doug)

    Har liknande erf och är nog en livslång kärlek;)

  • zkrillex

    Trevligt när man är hembjuden till nån och tvättkorgen står lägligt på toan:)

Svar på tråden Fetisch Använda Trosor