• Anonym (Tröttnat)

    Han blir grinig över att jag inte vill

    Är avsugningar ett måste i en relation? Min man är ständigt på och pikar om att jag aldrig gör det längre osv, kan komma med hintar och skämt osv och jag börjar lessna hårt.

    Jag VILL INTE och han vägrar acceptera det.

  • Svar på tråden Han blir grinig över att jag inte vill
  • Anonym (Svårt)

    Vill du inte så vill du inte. Du ska absolut inte höra något du inte känns bra med.

    Att bli sugen brukar vara viktigt för män, så överväg om du ända kan vara generös då och då. Men bara om det är något du själv känner att du kan bjuda på, för hans skull liksom.

    I mitt nuvarande förhållande gillar jag att suga, min sambos kuk känns fräsch nytvättad, luktar väldigt lite kön och inte massa försats. I mitt förra förhållande luktade kuken starkt av kön och massa försats. Tycker att det är avtändande och ville inte suga.

    Mitt råd är alltså, bjud på det för din killes skull om det inte är så att du blir äcklad och riktigt avtänd.

    Angående gliringarna så blir det ju bara mer NO NO från dig. Men gliringarna kommer ju av att han känner sig bortstött av dig sexuellt.

  • Anonym (H)

    Vill man inte så vill man inte. Man kan ju inte tvinga någon att göra nåt man inte vill.

  • Anonym (SåÄrDet)

    Jag skulele oxo bli grinig oxh förbannad för att du inte kan ta en. Kul i mun oxh göra det trevligt för din man

  • Anonym (Tröttnat)
    Froken Lokens skrev 2017-07-19 15:03:34 följande:

    Varför var du sugen tidigare men inte längre?


    Var väl egentligen bara i början jag uppskattade det själv, sen blev det för hans skull och för att "det hör till", men jag vill inte längre.
  • nevermind

    Då får han väl skilja sig.

    Jag tycker om att göra det skönt för min man. Han älskar avsugningar. Skulle därför inte vägra av ren lathet.

  • nevermind
    Anonym (Tröttnat) skrev 2017-07-19 15:08:54 följande:
    Var väl egentligen bara i början jag uppskattade det själv, sen blev det för hans skull och för att "det hör till", men jag vill inte längre.
    Varför vill du inte?
  • Froken Lokens
    Anonym (Tröttnat) skrev 2017-07-19 15:08:54 följande:

    Var väl egentligen bara i början jag uppskattade det själv, sen blev det för hans skull och för att "det hör till", men jag vill inte längre.


    Vad hände som gjorde att du inte längre ville?
  • Jesper f
    Anonym (Tröttnat) skrev 2017-07-19 15:08:54 följande:
    Var väl egentligen bara i början jag uppskattade det själv, sen blev det för hans skull och för att "det hör till", men jag vill inte längre.
    Men det är inget som "hänt" som så, som gör att ert sexliv generellt har blivit sämre? Sen är det bara så, olika pars sexliv utvecklas väldigt olika.. Det är en sak.. Sen tror jag att det är en jättemiss att "kompromissa" i början för att.... vad det nu är för anledning, om man egentligen inte vill eller gillar det - för det håller aldrig i längden.

    Men har ni försökt hitta alternativa lösningar istället? Menar, missionären, in ut sprut - blir ju ganska trist den också till slut... Idag finns att beställa leksaker på nätet, utan att halva grannskapet måste se det, så det finns möjligheter för den uppfinningsrika... Inte minst är detta oerhört viktigt inom förhållanden med rörelseförhindrade partners.
  • Anonym (asdf)

    Vill du inte så vill du inte. Inte mycket mer att göra åt det.

    Dock låter ett sexliv utan sug rätt tråkigt. Vad finns det mer? Runka kan man ju göra själv mycket bättre än en kvinna.

Svar på tråden Han blir grinig över att jag inte vill