• Anonym (Ts)

    Mannen fyller år, jag har inga pengar

    Mannen (nytt förhållande) fyller år idag. Jag har nästan inga pengar. Vad gör jag nu?

  • Svar på tråden Mannen fyller år, jag har inga pengar
  • Anonym (,,)

    då får man slå in sig själv i en fin rosett och så har ni skönt sex :)

  • nevermind
    Anonym (,,) skrev 2017-07-20 12:31:49 följande:

    då får man slå in sig själv i en fin rosett och så har ni skönt sex :)


  • Clotilda

    Har man tunt med pengar får man planera. Nu är det ju lite sent påtänkt om du planerar att ge honom något idag, men en temafilmkväll kan man ju snabbt dra ihop. Billigt att låna film på biblioteket och sedan laga någon mat/fixa något snacks som hör ihop med filmen. (Om du kör på Star Wars kan du ju klä ut dig till Leia, det har jag förstått att många fantiserar om.)

    Annars kanske du kan ge honom en dag i helgen som du planerar och fixar. Gör en picknick, ta en tur till något fint utsiktsställe för att dricka kaffe och njuta av varandras sällskap. På kvällen kan du parkera honom i soffan eller kanske badet med en öl medan du fixar en trevlig middag.

  • Anonym (woop)

    Bjud honom på mat vetja. Laga god mat med det du har hemma, gör en efterrätt (behöver inte vara en krånglig en, kladdkaka + vaniljglass fungerar väl), ni kan se på någon trevlig film (eller något spännande som GoT) och sedan ha en trevlig kväll/natt tillsammans.

  • shoolia

    Du kan alltid ge love coupons. Gör egna kärlekskuponger med saker du har möjlighet att erbjuda. Ex. Jag bakar dina favoritkakor. Jag bjuder på en picknick/middag. Ett blowjob. En snabbis. En lång härlig helkroppsmassage. En huvudmassage. Jag storstädar, du ligger i soffan. Jag fixar snacks och du väljer film, Osv. Bara fantasin sätter gränserna!

  • No Logo

    Egenplockad bukett blommor

    Egenhändigt ritat kort där du skriver vad som attraherar dig till honom

    Romantisk dukning med vit duk, levande ljus, blommor, ljuslyktor, filtar etc utomhus

    Den godaste mat du förmår ordna

    Massage

    Sex

    =

    Perfekt födelsedagsfirande

    Seså, sätt igång!

  • Anonym (Ts)

    Allt i sexväg är inge present då han "får" all sex han vill anytime.

    Picknick har vi redan planerat i helgen så det är ingen present.

    Jag jobbar idag så hinner inte klä ut mig eller laga middag.

    Jobbigt detta

  • Anonym (tvångströjan)

    Äh, gör som så många karlar ändå gör, ge honom en isskrapa eller nåt du hittar på macken för en tjuga och se glad ut.

    Enligt vissa menlösa kvinns här så ska man ju alltid vara tacksam oavsett vad man får så det vore väl ett bra övningstillfälle för mannen då?

  • Whitehorse1979
    Anonym (Ts) skrev 2017-07-20 15:57:56 följande:

    Allt i sexväg är inge present då han "får" all sex han vill anytime.

    Picknick har vi redan planerat i helgen så det är ingen present.

    Jag jobbar idag så hinner inte klä ut mig eller laga middag.

    Jobbigt detta


    Ta med något gott hem att äta framför teven sen?
Svar på tråden Mannen fyller år, jag har inga pengar