• Anonym (Roffe)

    Bonde söker fru

    Har ni sett Bonde söker fru?

    Jag är bonde och har ingen fru. Däremot undrar jag hur man träffar en fru då jag jobbar hela tiden. Kör traktor och så. Kan du bli ihop med en bonde? Jag kan köra långt. Har många järn i elden. Jagar fiskar lagar bilen djuren gården ja ni vet.
    Vore kul om snälla tjejer här vill svara på frågan. Jag vill alltså höra om en bonde funkar eller ska man försöka hålla sig till gården.

  • Svar på tråden Bonde söker fru
  • Anonym (Fråga)
    Anonym (Roffe) skrev 2017-07-20 22:27:54 följande:

    Har ni sett Bonde söker fru?

    Jag är bonde och har ingen fru. Däremot undrar jag hur man träffar en fru då jag jobbar hela tiden. Kör traktor och så. Kan du bli ihop med en bonde? Jag kan köra långt. Har många järn i elden. Jagar fiskar lagar bilen djuren gården ja ni vet.
    Vore kul om snälla tjejer här vill svara på frågan. Jag vill alltså höra om en bonde funkar eller ska man försöka hålla sig till gården.


    Hur gammal är du?
  • Anonym (Roffe)

    Vad roligt att ni hör av er. Tackar så mycket. Jag har arbetat idag. Snart dags att sova. Nån frågade hur gammal jag är, jag är i alla fall inte 50. Har hört man ska vara försiktig med att lämna ut personnummer på internet. Svårt det där med kärleken ser lätt ut på tv. Dom jag känner är redan tillsammans med nån. Vad säger ni tjejer att man ska göra enklast. ?

Svar på tråden Bonde söker fru