• mammatill1

    En bra prenumeration till min sambo?

    Hej alla glada människor. Hjälp mig med present till min sambo som fiskar väldigt mycket :D

    Det närmar sig min sambos 31års dag och jag planerar hans födelsedagspresent. Jag har redan köpt det mesta till honom under åren och funderar nu över en lite annorlunda gåva.

    På jobbet berättade min kollega att han köpt en Sportfiskelåda som han tyckte var en kul grejj. Det är alltså en prenumerationsbox på fiskeprodukter. Lite som Glossybox fast fiskeprodukter, perfekt för min fisketokiga sambo tänkte jag.

    Så vad tror ni om att köpa en prenumeration, någoN av er som testat något liknande? Det verkar ju som en kul grejj liksom. Jag tänkte dock fråga för jag har ingen som helst koll på fiske faktiskt, eller prenumerationer för den delen heller. En sånhär tänkte jag köpa isf: https://sportfiskelådan.se/present/
    Dom har ju även en facebooksida för dem som undrar: www.facebook.com/sportfiskeladan/

    Någon som prenumererat på någon prenumeration/denna och kan ge feedback? Är det kul med något sånt i 3 månader?
  • Svar på tråden En bra prenumeration till min sambo?
  • mammatill1

    Ja faktiskt. Jag tror att det är en kul present faktiskt men jag tänkte iaf fråga ifall någon vet hur det är att prenumerera överlag på en av alla dessa boxar som finns :D  Tack för svar. Det blir nog en sådan! Jag ska försöka komma ihåg att göra ett inlägg med vad han tyckte :D

    Använd gärna tråden för att diskutera prenumerationsboxar om ni känner för det. Jag ska försöka svara sen när jag köpt en också.

    :D

Svar på tråden En bra prenumeration till min sambo?