• Suziice

    köpa bebiskläder!

    Förstår att det är alldeles för tidigt men jag är så sugen på att köpa bebis kläder. Är dock i v.6 bara men man blir så sugen xD hur är det med er då?

  • Svar på tråden köpa bebiskläder!
  • Trebarnsmamma83

    Jag började köpa bebiskläder innan barnen ens var "tillverkade" :):). Så passa på att handla om du hittar något du vill ha. Man vet aldrig om foglossning och illamående längre fram sätter stopp för kommande shoppingturer. Grattis till graviditeten!

  • Suziice
    Trebarnsmamma83 skrev 2017-07-25 12:20:06 följande:

    Jag började köpa bebiskläder innan barnen ens var "tillverkade" :):). Så passa på att handla om du hittar något du vill ha. Man vet aldrig om foglossning och illamående längre fram sätter stopp för kommande shoppingturer. Grattis till graviditeten!


    Haha okej, va lite idag och kollade men hittade inget bra xD skulle vara roligare att veta kön med xD vet du när man kan kolla upp de?
    Tack så mycket :)
  • Rödtjärnens Anna

    Jag köpte nog det mesta efter v 30. Men så här vi också fått väldigt mycket, både nytt och ärvt av syskonbarn så vi har bara behövt komplettera. Tror att det är lätt att på köper på sig för mycket.

    Hade ingen aning vad det skulle bli så det blev mycket grönt och grått. Det blev en liten son i lördags, tror varken kan bryr sig om kläder eller färg. ?

  • bloommaan

    Är också i v6, älskar att gå runt på stan och kika, har iaf köpt några små bodys, byxor osv vill bara köpa mer och mer! Haha :D

  • emc85

    Jag köpte första plagget, en kofta, efter RUL i v 19. Det är då man kan få reda på könet. Sedan köpte jag en del på mellandagsrean när jag var i ca v 25. Men resten inhandlades efter v 30.

  • cissi82

    Suziice, vi fick reda på könet i v 15+6 då vi fick svar på nipt. Annars är det väl vid rul om man inte bokar in privat ul.

  • Suziice
    cissi82 skrev 2017-07-25 19:22:42 följande:

    Suziice, vi fick reda på könet i v 15+6 då vi fick svar på nipt. Annars är det väl vid rul om man inte bokar in privat ul.


    Kostar det att boka in privat UL? 
  • Birdiz

    Köpte första bodyn i vecka 7 om jag kommer ihåg rätt, sen köpte vi en klänning i vecka 19 efter UL när vi fick reda på att det var en tjej, resten har vi fått :)

Svar på tråden köpa bebiskläder!