• Anonym (TRÖTT)

    Flugor/insekter överallt ute!! (Uppsala)

    Är det bara jag som har märkt att det är såååååååå många flugor ute? Jag blir galen. De fastnar på en och sitter i håret och kläderna. Någon som vet när de kommer försvinna?!

    De är inte stora så man kan lätt mosa när man försöker få bort de. Vad är det för flugor? Bor i Uppsala. Har varit på flera ställen i staden så det har varit så överallt jag varit på

  • Svar på tråden Flugor/insekter överallt ute!! (Uppsala)
  • nytt eller gammalt

    JA jag bor också i Uppsala och vet exakt vad du menar. Det är jättejobbigt när man cyklar. Minst en i ögat varje gång. Jag såg ett spindelnät som var helt svart av dessa små flugor som fastnat. Hoppas att de försvinner snart...skulle vara intressant att veta vad invasionen beror på. Jag tror att Unt hade någon artikel om det, men man kan ju inte läsa något i den längre utan att betala.

  • boken
    Forskare varnar: Antalet insekter minskar dramatiskt.
                     
    Hur mycket påverkar mikrovåger/strålning tex från satelitnät, mobilnät,wifinät,internetmoln ,radiovåger,trådlös tex av läsning av el fjärrvärme i bostäder mm som korsar varandra och bildar cocktail av olika våglängder/strålning och magnetfält tex röntgenvåger, mikrovågsugn våger mm runt om oss i luften,solens mikrovåger/strålning klarar människan,djurvärlden av att filtrera bort de skadliga vågerna med svängningar på cellnivå och tillgodogöra sig de goda, medans de industrielt skapade mikrovågerna går rakt igenom kroppen och skadar långsiktigt allt t.o.m arvsanlagen .Jag är född i norrbotten på 60-talet och uppvuxen i de hus/trädgård som jag bor i nu,det var mycket mer humlor 1000-tals och pollinerande insekter och mygg på 60-70 och början 80-talet än vad det är idag,man får vara glad om man ser en handfull humlor varje sommar så man får äpplen i äppelträden vinbär i buskarna mm.det skulle inte förvåna mig om det  påverkar klimatet också, men det är väl så som det var är med tobaksindustrin, redan 1958 så gick forskare ut med att man fick cancer av tobaksrökning men tobakindustrin med sina lobbyister och egna forskare lyckades slå sönder resultatet och skjuta upp och förhala till 1989 då var forskare världen över, överens att tobaksrökning ger cancer med enorma vinster för tobakindustrin i mer än 30år, telecom industrin är en STOR maktfaktor/lobbyist i världen och gör säkert på samma sätt som tobaksindustrin för det funkar, och det påverkar ledandepolitikers beslutfattande, med facit om några decennium i handen < cancer autism mm och nya sjukdomar av ett förändrat arvsanlag och en vinstoptimerande läkemedelsindustrin . bara en tanke som många vet om, inga konstigheter folk röker ändå fast det står på paketet med stor text du får cancer av att röka,harakiri kamikaze tänk, att sätta en stor varnings text på mobilen (wifi bluetooth all trådlöst) som många värdera högre än sex , sexualdriften  den starkaste av alla drifter, moment 22.mvh b-ok dyslektiker  dra ner så mycket det går i fiber av industriella mikrovåger som det bara går.
  • Påven Johanna II
    boken skrev 2017-10-23 09:50:34 följande:
    Forskare varnar: Antalet insekter minskar dramatiskt.
                     
    Hur mycket påverkar mikrovåger/strålning tex från satelitnät, mobilnät,wifinät,internetmoln ,radiovåger,trådlös tex av läsning av el fjärrvärme i bostäder mm som korsar varandra och bildar cocktail av olika våglängder/strålning och magnetfält tex röntgenvåger, mikrovågsugn våger mm runt om oss i luften,solens mikrovåger/strålning klarar människan,djurvärlden av att filtrera bort de skadliga vågerna med svängningar på cellnivå och tillgodogöra sig de goda, medans de industrielt skapade mikrovågerna går rakt igenom kroppen och skadar långsiktigt allt t.o.m arvsanlagen .Jag är född i norrbotten på 60-talet och uppvuxen i de hus/trädgård som jag bor i nu,det var mycket mer humlor 1000-tals och pollinerande insekter och mygg på 60-70 och början 80-talet än vad det är idag,man får vara glad om man ser en handfull humlor varje sommar så man får äpplen i äppelträden vinbär i buskarna mm.det skulle inte förvåna mig om det  påverkar klimatet också, men det är väl så som det var är med tobaksindustrin, redan 1958 så gick forskare ut med att man fick cancer av tobaksrökning men tobakindustrin med sina lobbyister och egna forskare lyckades slå sönder resultatet och skjuta upp och förhala till 1989 då var forskare världen över, överens att tobaksrökning ger cancer med enorma vinster för tobakindustrin i mer än 30år, telecom industrin är en STOR maktfaktor/lobbyist i världen och gör säkert på samma sätt som tobaksindustrin för det funkar, och det påverkar ledandepolitikers beslutfattande, med facit om några decennium i handen < cancer autism mm och nya sjukdomar av ett förändrat arvsanlag och en vinstoptimerande läkemedelsindustrin . bara en tanke som många vet om, inga konstigheter folk röker ändå fast det står på paketet med stor text du får cancer av att röka,harakiri kamikaze tänk, att sätta en stor varnings text på mobilen (wifi bluetooth all trådlöst) som många värdera högre än sex , sexualdriften  den starkaste av alla drifter, moment 22.mvh b-ok dyslektiker  dra ner så mycket det går i fiber av industriella mikrovåger som det bara går.
    Angeläget trådlyft. 
  • boken

    ny födda barn är 3-4 gånger känsligare mot EMF RF som finns som täckning runt om oss nmt.gsm 1g.2g.3g.4g.5g wifi trådlöst  sattelit tv radio radar osv vi lever kanske som i en microugn  en exponering som inte är valfri Tyst

  • Anonym (mer intelligent)

    jordens populationers undergång jättevulkan astroid epidemier gifter oväder osv  PH D Olle J KI med forskare runt om i världen, 5 generationer framåt tot sterilitet då är problemet löst människan utrotar sig själv och allt levande som blivit långtids exponerat av luftburen industriell EMF,Relaterad bild

  • Anonym (Syntax Error)
    boken skrev 2017-12-03 10:56:55 följande:





    Ph olle johansson på eng/dyslektiker som da vinci


    boken skrev 2017-12-04 05:47:22 följande:

    ny födda barn är 3-4 gånger känsligare mot EMF RF som finns som täckning runt om oss nmt.gsm 1g.2g.3g.4g.5g wifi trådlöst  sattelit tv radio radar osv vi lever kanske som i en microugn  en exponering som inte är valfri 


    boken skrev 2017-12-04 17:17:10 följande:





     bara info till ?/dyslektiker som Newton


    Anonym (mer intelligent) skrev 2017-12-04 20:23:54 följande:

    jordens populationers undergång jättevulkan astroid epidemier gifter oväder osv  PH D Olle J KI med forskare runt om i världen, 5 generationer framåt tot sterilitet då är problemet löst människan utrotar sig själv och allt levande som blivit långtids exponerat av luftburen industriell EMF,


    boken skrev 2017-12-05 18:00:35 följande:




    boken skrev 2017-12-07 13:57:45 följande:

    den döde super exponerade cancer steve jobs appel mobilens 1,2,3,4,5,6 hårdvara bara svindyr skit mot konkurenterna och med sina religiösa rock stars släppmöten av mobiler, hadde någon av de blåsta haft en ElectroSmog Meter och mätt så hadde den slagit i botten, om de mätt runt sin gamla appel mobiler och nästa knarkare av EMF-vågerna som håret står rakt upp på  /dyslektiker som da vinci

     


    Angående likheterna med da Vinci som du hävdar, kan nog det du skriver om dyslektiker stämma. Sedan upphör tyvärr alla likheter.

    Världsrekord i off-topic? Nja, men kanske rekord hos den lokala intresseklubben?
  • boken

    mailade Miljöpartiet om  olle johansson (KI) EMF fick svar att de driver frågan i rikstaden undergrupper (hygieniskagränsvärden) strålskyddslagen/Dyslektiker som HerzSolig

  • boken

    varför ser man inga mobilmaster på flera mils avstånd när man vandra på kungsleden sarek i nationalparken i fjällen men man har täckning och kan ringa med mobiltelefonen,när man tittar runt i residentstade med ca 75 tusen invånare så är det mobilmaster varje halv  km i varje litet område residentstaden ett 10 tal bara runt det området jag bor i där det finns småbarn som är fyra gånger känsligar mot emf rf mobilteknik som ger skador på bla hjärnans cell membran som skall skydda hjärnan mot miljögifter mm /dyslektiker som knappt använder trådlöst teknik i sitt hem  ändå står håret rakt upp har man ett lysrör så lyser det av sig själv när man håller det i handenDöd

Svar på tråden Flugor/insekter överallt ute!! (Uppsala)