• em93

    Något på gång eller är er bara önsketänkande?

    Är idag i vecka 37 (36+2) med andra barnet och har den senaste veckan känt som typ kraftiga hugg i underlivet vilket jag antar beror på att barnet tränger sig ner.

    Men de senaste dagarna har jag haft annorlunda sammandragningar om man gemför med tidigare veckor, dom gör inte ont men känns lite som mensvärk och det trycker nedåt och småverker i rygg och nedre delen av magen.

    Är så fruktansvärt trött på att vara gravid nu då jag mått dåligt hela graviditeten och sover jätte dåligt om nätterna så antar att detta kanske bara är önsketänkande att det ska vara något redan...eller?!? ????????

  • Svar på tråden Något på gång eller är er bara önsketänkande?
  • Mortiscia80

    Låter som braxton hicks, kan komma väldigt tidigt i graviditeten! Det finns jättebra info online om hur man skiljer dessa från riktiga värkar =) Lycka till!

  • em93

    Inget har hänt... suck! Haha! Har börjat må illa och känns typ som mensvärk fast i ländryggen, men det är väl bara tröttheten som spökar antar jag ????

  • fixaochdona
    em93 skrev 2017-08-15 21:17:42 följande:

    Inget har hänt... suck! Haha! Har börjat må illa och känns typ som mensvärk fast i ländryggen, men det är väl bara tröttheten som spökar antar jag ????


    Ja kanske. Längtar dit!!!:) v 27 här...
Svar på tråden Något på gång eller är er bara önsketänkande?