• Anonym (Tjej 33)

    min nya killen är välutrustad, behöver tips!

    Har precis börjat träffa en kille (seriöst) som är väldigt välutrustad.
    Initialt tänkte jag väl att det inte borde vara ett problem att ha sex med honom eftersom jag fött två barn men det gör ofta ont eftersom han kommer in så djupt i mig.
    Värst är när han tar mig bakifrån som i vanliga fall är en favoritställning för mig.
    Har inte vågat ta upp problemet med honom än eftersom det är så nytt mellan oss och vill inte såra honom.

    Försökte även mig på att suga lite idag men det gick väl sådär ärligt talat!
    Men han verkade förvisso uppskatta det iaf!

    Snälla ge mig era tips!
    Vill verkligen få det att fungera.

  • Svar på tråden min nya killen är välutrustad, behöver tips!
  • Anonym (Hihi)

    Jag har samma "problem" ! Min pojkvän sedan 2 år tillbaka är välutrustad och jag älskar doggy. Det fungerar dock inte alls ibland. Han kommer så djupt så vi måste avbryta eller så säger jag " du kommer så jävla djupt det gör ont" och han vet ju att det är för han är stor. Han har ju givetvis inget emot det, men vill ju att jag ska ha det skönt. Så då tar vi det riktigt lugnt, och efter ett tag är det som jag blivit riktigt "uppvärmd" och kan fortsätta som vi önskar. Kan ha ont efteråt dock men...

  • Gbeva

    Råd nr1 ör att prata om det. Har killen en fungerande hjärna fattar han att han får ta det lite lungt i början sedan när man är uppvärmd brukar det inte vara något problem. Man kan också reglera lite hur djupt killen kommer in med hur mycket man svankar. Att det kan vara lite jobbigt att suga om den är för grov får man leva med.

  • Evablonde

    Ni måste prata
    Han behöver inte tränga helt in i doggy
    Rid honom så bestämmer du hur mkt du vill ta
    O suga en riktigt stor kuk är ljuvligt 

    lycka till

  • Evablonde

    Ni måste prata
    Han behöver inte tränga helt in i doggy
    Rid honom så bestämmer du hur mkt du vill ta
    O suga en riktigt stor kuk är ljuvligt 

    lycka till

  • Anonym (12345)

    Enkelt honom att inte slå i botten med en gång utan, mjuka upp först sedan kommer det går bra.

  • MrFlex

    Påminner mig om mitt nuvarande förhållande. Jag är någolunda välutrustad men det är inget jag eller tidigare partners upplevt som ett problem (hoppas jag). Hade därför ingen tanke på att jag kunde komma för djupt i någon utan körde på ?som vanligt?. Det tog säkert en månad innan min nuvarande påpekade att det gjorde ont. När hon väl sa något så kände jag mig jättedum och blev lite besviken att hon inte sagt något tidigare. Sex ska ju vara skönt. Berätta för honom!

    Kan tillägga att min nuvarande inte längre har problem med att jag kommer för djupt. Hennes kropp verkar ha anpassat sig efter min kuk.

  • Anonym (Stor kuk)

    Doggy, rida och skeden är dåliga ställningar när killen är välutrustad. Detta är ställningar man kör när killen har liten och den inte känns i andra.

  • Anonym (Existens)

    Är också välhängd, aldrig varit nåt problem. Beror mycket på hur man är. Jag är ömsint som älskare och tar det försiktigt. Eftersom jag är lyhörd så fattar jag att jag inte kan köra på hur hårt som helst. Tyvärr är vissa män idioter och då blir det knasigt.

  • Hasse99

    Min är inte den minsta heller men tar man det lugnt och värmer upp kvinnan ordentligt så funkar det, man behöver ju inte trycka in den hårt längst in
    Ibland är jag lite avundsjuk på dom med mindre som kan trycka in i botten hårt utan problem

  • Anonym (Rumpa)

    Det beror också på hur stor rumpa tjejen har!

    Mycket volym på utsidan dämpar en lång kuks intrång till viss del. Jag har själv en enorm rumpa och har aldrig haft problem med att få in en kuk för långt. Däremot var det en kk i tiderna med extremt kort kuk, som knappt "nådde fram".... ^^

  • Hasse99
    Anonym (Rumpa) skrev 2017-12-31 14:44:09 följande:

    Det beror också på hur stor rumpa tjejen har!

    Mycket volym på utsidan dämpar en lång kuks intrång till viss del. Jag har själv en enorm rumpa och har aldrig haft problem med att få in en kuk för långt. Däremot var det en kk i tiderna med extremt kort kuk, som knappt "nådde fram".... ^^


    Stor rumpa är både fint o bra
Svar på tråden min nya killen är välutrustad, behöver tips!