• irissiri

    Finaste villaområdet i Nyköping?

    Hej,

    Jag och min man är på jakt efter ett bra ställe för våra barn att växa upp på och funderar på Nyköping. Vi önskar bo i ett trevligt, lugnt och barnfamiljstätt område med tvåplansvillor. Gärna med hyfsad närhet till skola och inte allt för långt från centrum. Någon som har tips på stans trevligaste villakvarter? :)

  • Svar på tråden Finaste villaområdet i Nyköping?
  • vad ska man kallad då

    Flytta för fan inte hit! Vet att det ser så fint o inbjudande ut på alla "Bo i Nyköping" skyltar. Men det är det inte, tro mig. Det skulle väl va Åpromenaden isåfalll... Men ån sinar o alkisarna har tagit över alla bänkarna där o likadant i centrum med. Jag är fast här. O det vill nog inte ni också bli. Tyvärr men det har blivit väldigt mkt stök i Nyköping senaste åren.

  • Linnis92
    vad ska man kallad då skrev 2017-08-17 01:21:50 följande:

    Flytta för fan inte hit! Vet att det ser så fint o inbjudande ut på alla "Bo i Nyköping" skyltar. Men det är det inte, tro mig. Det skulle väl va Åpromenaden isåfalll... Men ån sinar o alkisarna har tagit över alla bänkarna där o likadant i centrum med. Jag är fast här. O det vill nog inte ni också bli. Tyvärr men det har blivit väldigt mkt stök i Nyköping senaste åren.


    Oj! Så illa? Bodde där under 6 år, flyttade för 2 år sedan och jag älskade Nyköping! Upplevde det inte alls som du, kanske för att jag valde att flytta dit från början.
  • JennyK

    Hej, vi har en vill till salu i Nyköping centralt nöra tåget! Såg att inlägget var i höstas men planerna kanske finns kvar? Vi trivs jättebra och ska flytta inom Nyköping.

    Hälsningar

    JK

Svar på tråden Finaste villaområdet i Nyköping?