• Myranxxxx

    Varning: Light in the box

    VARNING FÖR : Light in the box????????????

    Jag beställde några produkter till sjuka mitt barnbarn i Maj -17

    Det skulle ta 3-6 dagar. Bet expressfrakt! Efter tre månader och 10 mail senare har det fortfarande inte kommit!!! De har skyllt på att de felaktigt skickat varorna till Frankrike bla. Jag var borta några dagar på semester i juli o de påstår att de har försökt lev. sakerna under dessa dagar så nu vill de bet tillbaka 50 sek från de över 700 sek jag bet. Anledning är all fraktkostnad!!!

    Jag är så arg så jag tror att jag exploderar! Ingenting som utlovades har hållits! Svaren är översatta till dålig svenska och flera gånger har jag fått standardsvar.

    Arg mormor????

  • Svar på tråden Varning: Light in the box
  • Frontline

    Har handlat därifrån flera gånger utan bekymmer, lite lång frakt men allt har kommit hem...


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Myranxxxx
    Myranxxxx skrev 2017-08-19 08:36:13 följande:

    Bra för dig????????Har läst ca 30 inlägg där de har varit med om samma händelsefärlopp som mig.


  • Myranxxxx
    Myranxxxx skrev 2017-08-19 08:36:13 följande:

    Bra för dig! Har läst ca 30 inlägg där de har varit med om samma händelsefärlopp som mig.


  • Myranxxxx
    Myranxxxx skrev 2017-08-19 08:36:13 följande:

    Bra för dig! Har läst ca 30 inlägg där de har varit med om samma händelsefärlopp som mig.


  • fjanten
    Myranxxxx skrev 2017-08-19 08:03:40 följande:

    VARNING FÖR : Light in the box????????????

    Jag beställde några produkter till sjuka mitt barnbarn i Maj -17

    Det skulle ta 3-6 dagar. Bet expressfrakt! Efter tre månader och 10 mail senare har det fortfarande inte kommit!!! De har skyllt på att de felaktigt skickat varorna till Frankrike bla. Jag var borta några dagar på semester i juli o de påstår att de har försökt lev. sakerna under dessa dagar så nu vill de bet tillbaka 50 sek från de över 700 sek jag bet. Anledning är all fraktkostnad!!!

    Jag är så arg så jag tror att jag exploderar! Ingenting som utlovades har hållits! Svaren är översatta till dålig svenska och flera gånger har jag fått standardsvar.

    Arg mormor????


    Det kan ju vara helt sant ändå..? Att det skickades helt fel, och att det var försök till leverans just när du var borta? Även för de bästa företagen går saker åt helvete ibland...
  • Corly

    Jag beställde kläder därifrån en gång och blev överraskad över den korta leveranstiden. Enligt vad jag har förstått så skickas sakerna från Kina, vilket ju ofta brukar ta en månad eller så, men här damp paketet ner efter enbart två veckor. Jag kommer beställa mer saker därifrån.

    I TS fall skulle jag tro att förklaringen ligger i den företaget gav: paketet skickades fel. 

  • Billie38

    Jag har beställt där 2 gånger och fått mina varor. 


    använd trustpilot istället om du inte är nöjd, det är en sida som är till för att varna för ev bluffsidor.

Svar på tråden Varning: Light in the box