• Anonym (oberörd!)

    Minns knappt någon jag legat med!

    Försökte minnas hur många jag legat med vilket blev helt omöjligt. Desto mindre mindres jag hur sexet varit! Insåg att av runt ett femtiotal så är det bara högst 5 som fastnat i mitt minne och dessa har jag haft förhållande med och älskat...lite skrämmande och sorgligt!

    Kan ni minnas hur många ni legat med och hur många som berört?

  • Svar på tråden Minns knappt någon jag legat med!
  • MammAmma
    Anonym (oberörd!) skrev 2017-08-19 12:47:45 följande:

    Kan ni minnas hur många ni legat med och hur många som berört?


    Japp! Och kan namnge alla. Men spelar det verkligen nån roll? Är rätt säker på att de flesta inte bryr sig om att katalogföra sina sexpartners liksom.
  • Anonym (Tjejkompisen)

    Ja men jag har inte legat med så många. Kring 5 st. Kan tänka mig att det är svårare om det är 50.

  • Anonym (oberörd!)
    MammAmma skrev 2017-08-19 12:56:42 följande:
    Japp! Och kan namnge alla. Men spelar det verkligen nån roll? Är rätt säker på att de flesta inte bryr sig om att katalogföra sina sexpartners liksom.
    Det var inte det som var grejen, Snarare hur meningslöst sexet måste ha varit eftersom de inte ens fastnat i mitt minne...för i slutändan är det bara de som berört känslomässigt jag minns.
  • Mannschaft
    Anonym (oberörd!) skrev 2017-08-19 13:03:13 följande:

    Det var inte det som var grejen, Snarare hur meningslöst sexet måste ha varit eftersom de inte ens fastnat i mitt minne...för i slutändan är det bara de som berört känslomässigt jag minns.


    Vad har sex inneburit för Miss oberörd, eftersom det "måste" ha varit meningslöst? De som berört känslomässigt har varit förhållanden eller?
    "Karikatyren är en hyllning som medelmåttan bringar geniet."
  • Anonym (?)

     varför är det viktigt att minnas random kortvariga sexäventyr? 

  • Anonym (oberörd!)
    Mannschaft skrev 2017-08-19 13:18:56 följande:
    Vad har sex inneburit för Miss oberörd, eftersom det "måste" ha varit meningslöst? De som berört känslomässigt har varit förhållanden eller?
    Mina egna upplevelser eller huruvidanden var inte vad som syftades med min fråga. Det var dina och andras?
  • Mannschaft
    Anonym (oberörd!) skrev 2017-08-19 13:25:34 följande:

    Mina egna upplevelser eller huruvidanden var inte vad som syftades med min fråga. Det var dina och andras?


    Sex bör inte vara av komplement, då finns risken att det blir meningslöst men det verkar du ha klurat ut. Jaja, ja det kan jag. Alla har berört mig (ingen idé annars) men inte nödvändigtvis emotionellt.
    "Karikatyren är en hyllning som medelmåttan bringar geniet."
  • äsch

    Ja, jag minns alla. Däremot glömmer jag rätt fort hur sexet var, även med killar jag varit i långa förhållanden med. Minns av någon konstig anledning bara den senaste personen. Det är som de fysiska minnena på något vis blir utraderade. Jag kan minnas hur de lät och så, men inte hur det kändes. Med vissa minns jag enbart känslorna jag hade i kroppen. Men som sagt, de fysiska minnena av själva sexet verkar raderas ut rätt fort för mig. Och då vet jag att jag tyckte att det var bra/dåligt, men inte vad som gjorde att jag fick den upplevelsen.

Svar på tråden Minns knappt någon jag legat med!