• kazzibrazzi

    Gravid? Skengravid? Blodprov på HC?

    Hej!

    Misstänkt någon vecka nu att jag är gravid (dock rädd att jag inbillar mig då jag inte plussat än... TROR mensen ska komma nu i veckan men har inte regelbunden.)

    Från dagen efter så kände jag hur det pirrade/vibrerade på höger sida långt ner i magen. De kändes väl och ca en vecka efter fick jag en liten, liten blödning som skulle kunna vara nidblödning kanske?

    Efter det slutade pirrandet och har så som mensvärk, fast inte lika intensivt. Och finnar i ansiktet, ryggen å mellan brösten vilket jag ALDRIG har. Har haft migrän, svettats å sen fryst som en galning. Låg å skakade under täcket....

    Aldrig känt såhär innan. Känner mig säker på att jag är gravid. Till saken hör också att det var avbrutet samlag men när jag räknar så skulle jag kunna ha ÄL just den dagen..

    Någon som känt samma och var gravid eller skengravid?

    Fick även vad jag tror är UVI i morse för kissar hela tiden, svider och kissar blod. Ska till HC för kontroll. Kan man även få göra ett blodprov för att se om man är gravid eller inte? Någon som har erfarenhet av det? :)

    Många tankar och funderingar....... Är jag gravid så är det med en kille jag träffade på semestern som inte bor i Sverige å som gått tillbaka till sitt ex nu efter.... Men jag vill inte göra abort tror jag - även om de inte är ideala förhållanden...... Någon som har barn med ett ONS? Tankar?

Svar på tråden Gravid? Skengravid? Blodprov på HC?