• RaggaCookie

    Vi som är 35 eller över,planerar barn.

    Hej, jag är 35 år men närmar mig 36.

    Har redan 3 barn och har nu träffat en ny man som också vill ha ett barn till.

    Är så nervös för man är inte jätteung längre samt blir verkligen att börja om då mitt sista barn var 2010.

    Får se om det är lätt att bli gravid nu som då???? tog mitt sista p.piller igår och nu får vi se hur det blir med allt

    Hur många är vi som är +35? Förstå eller flerbarnsföräldergör inget men kul att hänga ihop med några och se hur allt går,stöttning och peppning?

  • Svar på tråden Vi som är 35 eller över,planerar barn.
  • Lilja020710

    Hej!

    Har nyligen fyllt 37 år

    har 3 flickor i åldrarna 7 10 o 15 år o försöker nu få nummer 4:a ;)

    Har försökt i 8 mån nu sen jag tog ut min hormonspiral min ägglossning tog några mån innan den kom igång blev gravid i juli men slutade i ma så nu väntar jag på att få starta upp igen o försöka. Kul att kunna följas åt:)

  • vickanj82

    Fyller 35 år i november. Har en dotter på 14 år och en pojke på 8 år. Vi försöker nu få till ett syskon. Inne på 2a försöket. Får se hur det kommer att gå.

  • Hellan

    36 år är jag och gubben 45. Vi har två barn födda 07 och 10 nu äntligen har jag lyckats få med han på en trea. Är inne på 3:e försöket och hoppas på att det ska ta sig denna gång. Är orolig för att det ska ta tid och att det ska bli något fel på barnet.

  • molltroll0609

    Hej på er!

    Precis fyllt 39, jag och min man har två barn på 8 och 11 år. Vi tänkte försöka bli gravida med en liten sladdis (?), har slutat med piller denna månad. Är orolig över min ålder, att inte kunna bli gravid samt med de risker som det innebär.

    Vore kul att följas åt ????

  • molltroll0609
    Hellan skrev 2017-10-16 19:51:37 följande:

    36 år är jag och gubben 45. Vi har två barn födda 07 och 10 nu äntligen har jag lyckats få med han på en trea. Är inne på 3:e försöket och hoppas på att det ska ta sig denna gång. Är orolig för att det ska ta tid och att det ska bli något fel på barnet.


    Låter som oss, jag har ju en född 06 och en 09. Orolig att det blir svårt att bli gravid och för att det ska vara nåt fel på barnet om vi blir gravid. Jag är 39 och min man 42 så vet ju inte om jag "funkar" fortfarande. Mwn vi får se. Vill gärna ha innan jag fyller 40 nästa höst...skäms nästan för att jag är så "gammal" i sammanhanget.....
  • Hellan
    molltroll0609 skrev 2017-10-20 13:30:13 följande:

    Låter som oss, jag har ju en född 06 och en 09. Orolig att det blir svårt att bli gravid och för att det ska vara nåt fel på barnet om vi blir gravid. Jag är 39 och min man 42 så vet ju inte om jag "funkar" fortfarande. Mwn vi får se. Vill gärna ha innan jag fyller 40 nästa höst...skäms nästan för att jag är så "gammal" i sammanhanget.....


    Skönt att det är fler än jag som oroar mig. Kul att vi är så "lika". Vi får hoppas att det tar sig snabbt för oss båda och att vi oroar oss i onödan.
Svar på tråden Vi som är 35 eller över,planerar barn.