• Anonym (TS)

    Tips på kort hår som fortfarande går att sätta upp

    Funderar på att klippa av mig mitt långa hår. Men jag vill gärna kunna sätta upp håret när jag känner för det :). Vilka frisyrer som håret går max till axlarna tycker ni är snygga?

  • Svar på tråden Tips på kort hår som fortfarande går att sätta upp
  • sextiotalist

    Jag har typiskt nordiskt hår, tunnar hårstrån. Mitt hår blir gärna platt, så jag klipper upp det. Har i grunden en page, men klipper det så sällan, så det brukar bli en bit nedanför axlarna mellan gångerna.
    Jag kan ändå sätta upp håret i en tofs när det är nyklippt. När det blir lite längre kan jag få ihop till en liten knut

  • Nandez
    LauraPalmer skrev 2017-09-12 15:54:00 följande:
    Något sånt här kanske. smile1.gif
    Bra längder.
  • Anonym (TS)
    sextiotalist skrev 2017-09-12 15:02:09 följande:

    Jag har typiskt nordiskt hår, tunnar hårstrån. Mitt hår blir gärna platt, så jag klipper upp det. Har i grunden en page, men klipper det så sällan, så det brukar bli en bit nedanför axlarna mellan gångerna.

    Jag kan ändå sätta upp håret i en tofs när det är nyklippt. När det blir lite längre kan jag få ihop till en liten knut


    LauraPalmer skrev 2017-09-12 15:54:00 följande:

    Något sånt här kanske.


    Tack för tipsen <3
  • Anonym (TS)
    Serah skrev 2017-09-12 16:06:08 följande:

    Om du är bra på att fläta håret har du några tips här




    Tyvärr är jag usel på att fläta mitt egna hår :-/
  • Serah
    Anonym (TS) skrev 2017-09-12 16:10:23 följande:

    Tyvärr är jag usel på att fläta mitt egna hår :-/


    Attans då. Har för mig att hon har andra tips också på sin youtube kanal. Har lika kort hår som henne men kan inte heller fläta mitt egna hår. Har försökt att träna på en av de frisyrerna hon visar men gav upp XD
Svar på tråden Tips på kort hår som fortfarande går att sätta upp