• Anonym (preg)

    v 32 mår jag för bra??

    Jag är snart i vecka 32 och känner mig inte gravid förutom att magen har växt och barnet rör på sig. För övrigt mår jag som vanligt dvs inget illamående eller ont. Hur var det för er? Hade ni besvär? Börjar bli orolig att jag har det för bra. Hur märker jag om det är dags för bebisen att komma ut? Känner som sagt inte värkar eller sammandragningar. 
    Sett att det kommit ut mjölk vid två tillfällen annars inget mer.

    När fick ni värkar / sammandragningar?

  • Svar på tråden v 32 mår jag för bra??
  • Anonym (S)

    Du ska ju såklart inte ha värkar i v 32. "Förvärkar" eller sdr är heller inget man måste ha. Speciellt inte som förstföderska.

    Du märker när du får värkar. Lovar.

    Njut av att du mår bra. Alla mår inte dåligt som gravida.

  • taquine
    Anonym (preg) skrev 2017-09-15 12:20:47 följande:

    Jag är snart i vecka 32 och känner mig inte gravid förutom att magen har växt och barnet rör på sig. För övrigt mår jag som vanligt dvs inget illamående eller ont. Hur var det för er? Hade ni besvär? Börjar bli orolig att jag har det för bra. Hur märker jag om det är dags för bebisen att komma ut? Känner som sagt inte värkar eller sammandragningar. 
    Sett att det kommit ut mjölk vid två tillfällen annars inget mer.

    När fick ni värkar / sammandragningar?


    Grattis! Ja jag mådde också jättebra med mina barn och jobbade på som vanligt:)Inte kräkts eller haft foglossning och dyl.Och nej , var inte orolig , när ungen vill ut lär du märka det. 
    Lycka till!
    Goodness me
  • smulpaj01

    Jag mådde kanonbra från dag1 till förlossningsdagen. Har aldrig mått så bra
    Gick inte upp överdrivet mycket heller och mådde toppen även efter förlossningen. Inga krämpor alls faktiskt.

  • Anonym (Olika)

    Det är väl jättebra att du mår bra! Glad Jag mådde uselt från v.9 och det blev värre och värre på alla sätt och vis. Kunde knappt gå från v.30 och framåt. Nästan avis på er som mår så oförskämt bra. Tungan ute  Hur man än mår är det dock värt det i slutändan!  Hjärta  När du får värkar kommer du märka det- jag lovar. Flört 

  • Seven Costanza

    Mådde alldeles utmärkt hela graviditeten och fick ett friskt och fullgånget barn. Om du är orolig ska du självklart ta upp det med din barnmorska men det är inget konstigt att må mer eller mindre som vanligt.

Svar på tråden v 32 mår jag för bra??