• Anonym (hm)

    Inskriven på nytt gymnasieprogram?

    Bytte för en vecka sedan gymnasieprogram och har fått nya läroböcker, skåp, dator och deltagit på alla lektioner. Jag har lämnat in en blankett om byte av program och den har blivit godkänd. 

    Men min nya linje använder liksom min gamla linje en tjänst som heter Google Classroom. Samtidigt som jag skrevs ut från gamla linjen stängdes jag också av från den tjänsten. Pratade med skolan idag och de sa att det var för att jag inte hunnit bli inskriven än. 

    Menar de inskriven på skolan eller på tjänsten Classroom? Räknas jag som elev på skolan? 

  • Svar på tråden Inskriven på nytt gymnasieprogram?
  • AlfaBuddha

    Hur skall vi kunna veta det? Med det sagt så hade jag en kort period på högskolan där jag inte var inskriven på något program. Då hade jag bytt mellan två olika program. Det ordnar sig nog för dig, skall du se Glad

  • Anonym (hm)

    Men räknas jag som elev på skolan även innan de skrivit in mig?  

  • Anonym (hm)
    Anonym (hm) skrev 2017-09-19 22:01:45 följande:

    Men räknas jag som elev på skolan även innan de skrivit in mig?  


    Om de ska göra det senare
  • AlfaBuddha

    Inte för att jag vet, jobbar inte inom skolan med sådant, men formellt sett går du väl inte där... Kanske. Det tar väl lite tid för papper att skickas och skrivas på och sådant. Men ingen kommer anmärka om du går på lektioner och skriver prov och sådant. Allt faller nog på plats inom en vecka eller så.

Svar på tråden Inskriven på nytt gymnasieprogram?