• Anonym (HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHiiiiiiii)

    Hur störd är du?

    Dela med dig av dina sjukaste tankar! Alla har vi dom!.

    Jag tänker rätt mycket på hämnd fast jag inte har någon att hämnas på. Jag kommer ständigt på nya och kreativa idéer om hur det ska gå till, den ena blodigare och grymmare än den andra. 

    När allt känns jävligt så försöker jag intala mig att jag är en utomjording och att det är därför jag inte passar in riktigt bra i den här världen. Jag önskar så att mina "släktingar" ska komma på att dom glömt mig här och komma för att hämta mig. 

    När jag går i skogen önskar jag att jag skulle hitta en person som är anmäld försvunnen hos polisen. Jag hittar personen skadad och rädd och jag blir räddaren i nöden. 

    Jag har många fler, men vi börjar så här. 

  • Svar på tråden Hur störd är du?
  • Tow2Mater

    Ibland när jag ligger efter en bil i trafiken memorerar jag registreringsnumret; ifall något skulle hända med just den bilen inblandad och han skulle bestämma sig for att smita, eller att polisen senare skulle efterlysa någon som sett något om "en grå Volvo kl 15.05 på väg xx"........

  • Anonym (HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHiiiiiiii)
    Tow2Mater skrev 2017-09-19 18:37:37 följande:

    Ibland när jag ligger efter en bil i trafiken memorerar jag registreringsnumret; ifall något skulle hända med just den bilen inblandad och han skulle bestämma sig for att smita, eller att polisen senare skulle efterlysa någon som sett något om "en grå Volvo kl 15.05 på väg xx"........


    Den var bra
  • SilverEmma

    När jag är på dåligt humör så skapar jag olika situationer i huvudet. Jag föreställer mig att t ex att personen mitt emot mig på tåget kläcker ur sig något dumt och jag målar upp hela vår diskussion i huvudet och det slutar givetvis alltid med att jag sätter personen på plats eftersom jag har hinner slipa på fantastiska svar på puckots korkade kommentarer och ibland applåderar de andra på tåget och berömmer mig som vågade säga till. Sen händer den där situationen såklart aldrig och jag kommer på att jag är sjukt konflikträdd IRL...det gör mig på ännu sämre humör än vad jag var från början. 

Svar på tråden Hur störd är du?