• Anonym (Vad är det jag har sett?)

    Vad är det jag har sett?

    Hejsan! Har en fråga till er killar/män jag vill att enbart killar/män svarar!

    Om man råkar komma in i ett rum å där finner en kille och en tjej i en konstig ställning killen sittee på en stol med särade ben, kläder på. Tjejen sitter på knäna och tagit av sig sin munk jacka och sittee med tight topp håret ser rufsigt händerna på killens knän/ben. Jag råkar komma in å se detta jag blir helt ställd å chockad å frågar dumt nog om jag stör, nej säger dom då men verkar inte bry sig om det jag nyss sett och dom bryr sig inte om att ja kommit in i rummet för å säga hej då. Kan det ha hänt något snuskit mellan dom det som jag tror? Bara ärliga svar Tack! Jag vill inte berätta allt jag vet ju inte om dom finns här på familjeliv så väljer att bara berätta detta och om nån vill veta mera så kanske man kan maila. Mvh! Bara ärliga svar och inga taskiga svar Tack!

  • Svar på tråden Vad är det jag har sett?
  • Anonym (.)

    Är ju jätte svårt att säga. Men chansen finns väl att hon sög av han. Men de kan man ju inte säga garanterat utifrån din text.

  • Anonym (Kim)

    Det låter misstänkt och jag hade dragit samma slutsats som du. Men det finns inga bevis.
    Du skriver att de inte brydde sig, hade de någon anledning att bry sig? Var det din kille, eller tjej? Då borde någon sett skuldmedveten ut eller varit överdrivet glättig.

  • Anonym (oralB)

    Men det är väl ganska tydligt att de ägnat sig åt oralsex?

  • Anonym (Vad är det jag har sett?)

    Hej. Ja det är det jag undrar om hon kan ha sugit av honom. Att ja inte berättar så mycket är för sutationen är känslig nått som inte ska finnas på en sånhär plats det är varken min pojkvän eller flickvän. Ja det är svårt å avgöra om det verkligen hände el höll på å hända sutationen blev jätte konstig tyvärr.

  • Anonym (Men... ja...)

    Ja du såg en avsugning. Vad annars skulle det kunna ha varit?

  • Anonym (Men... ja...)

    Dessutom verkar det som om du VILL att det ska komma fram pga att det är otrohet det handlar om och att det inträffat på en arbetsplats. Med tanke på att du hänvisar till mail om man vill veta mer. Är det inte bara enklare att bara säga rakt upp och ner så slipper du ligga sömnlös pga detta.

  • Anonym (H)
    Anonym (Men... ja...) skrev 2017-09-20 11:46:05 följande:
    Ja du såg en avsugning. Vad annars skulle det kunna ha varit?
    Håller med
  • Anonym (Vad är det jag har sett?)

    Att ja hänvisade till mail va för att om ja fick bra kontakt med nån här så kunde man prata vidare om det men kan så gott som säga att det jag såg har inget med mig personligen å göra jag råkade bara hamna mitt i det. Jag skriver såhär för att ja ju inte vet om dom personer ja skriver om vet ju inte om dom finna med här på familjeliv därför försöker ja fatta mig så kort som möjligt. Och ja ligger inte sömnlös över detta.Men på sätt å vis hände de på en arbetsplats ja. Men ja såg ju bara att hon satt på golvet med händerna på hans knän men visst kan som säkert ha dragit upp hans byxor innan ja hann se mer tyvärr kan ja ju inte säga nått mer än de ja såg bara.

  • Lord Hans

    Killen hade tappat sin kontaktlins i knät och såg ingenting. Tjejen hjälpte till att leta. Är det inte självklart?

  • Anonym (Kim)
    Anonym (Vad är det jag har sett?) skrev 2017-09-20 22:15:04 följande:
    Att ja hänvisade till mail va för att om ja fick bra kontakt med nån här så kunde man prata vidare om det men kan så gott som säga att det jag såg har inget med mig personligen å göra jag råkade bara hamna mitt i det. Jag skriver såhär för att ja ju inte vet om dom personer ja skriver om vet ju inte om dom finna med här på familjeliv därför försöker ja fatta mig så kort som möjligt. Och ja ligger inte sömnlös över detta.Men på sätt å vis hände de på en arbetsplats ja. Men ja såg ju bara att hon satt på golvet med händerna på hans knän men visst kan som säkert ha dragit upp hans byxor innan ja hann se mer tyvärr kan ja ju inte säga nått mer än de ja såg bara.
    Men om det inte har något med dig personligen att göra, varför bryr du dig? Att det var på en arbetsplats spelar mindre roll.
  • Nymphaea
    Anonym (Vad är det jag har sett?) skrev 2017-09-20 22:15:04 följande:

    Att ja hänvisade till mail va för att om ja fick bra kontakt med nån här så kunde man prata vidare om det men kan så gott som säga att det jag såg har inget med mig personligen å göra jag råkade bara hamna mitt i det. Jag skriver såhär för att ja ju inte vet om dom personer ja skriver om vet ju inte om dom finna med här på familjeliv därför försöker ja fatta mig så kort som möjligt. Och ja ligger inte sömnlös över detta.Men på sätt å vis hände de på en arbetsplats ja. Men ja såg ju bara att hon satt på golvet med händerna på hans knän men visst kan som säkert ha dragit upp hans byxor innan ja hann se mer tyvärr kan ja ju inte säga nått mer än de ja såg bara.


    Fast byxorna behöver ju inte vara neddragna vid en avsugning.
  • Anonym (robin)

    varför får bara grabbar gissa? Jag är ganska säker på att brudar kan gissa lika bra som snubbar.

  • Anonym (Vad är det jag har sett?)

    Nu ville ja att bara killar skulle svara är bara så håll er till frågan istället för allt annat runt omkring.

  • Anonym (Vad är det jag har sett?)

    Det spelat roll eftersom personalen inte får ha nån relation med dom boende de va därför ja reagera som ja gjorde när ja såg detta. Men har som sagt inte sagt nått till övrig personal då ja vill se hur det verkar mellan den boenee å personalen. Nu har ja dock slutat bry mg mera efteesom personen är en favorit hos alla så har ja lagt ner det så det får bli som det blir ville bara ha en killes åsikt för de känns lättare å diskutera mee killar.Det är inget fel i åvilja prata med en kille istället för en tjej.

  • Anonym (Vad är det jag har sett?)

    Lord hans tycker du detta är roligt? Detta är inget å skämta om.

  • Anonym (Vad är det jag har sett?)

    Lägger ner tråden nu dock men tack för alla svar Mvh!

  • Panduro

    Ja, du måste berätta för annan personal/boendets förman/förestådare/chef. Är inte okej att personal och boende gör något sexuellt. Men kan det ha varit så att personalen hjälpte den boende med något och det bara såg lite galet ut? Hur som helst, berätta för någon annan i personalen.

Svar på tråden Vad är det jag har sett?