• Anonym (Utan respekt)

    Hopplösa män

    Har träffat så många män som verkligen varit mer eller mindre katastrofala.Helt utan stil,ljuger,otrogna och bråkiga.Och snåla.(Kan inte ens bjuda på fika).Det blir bara värre.Nån som upplevt det ochså?Är inställd vara singel hela livet,det här funkar inte för mig.Jag är 35 år.

  • Svar på tråden Hopplösa män
  • Anonym (Utan respekt)
    Tow2Mater skrev 2017-09-20 20:13:27 följande:

    Ak och hitta t ex en Amerikan, de har mer stil ;)


    Tror inte att dom är bättre där.
  • Tecum

    Du attraheras av en speciell typ av män, utagerande bad boys,och det är tråkigt för dig. Men dra inte alla över en kam för det.

  • Tryne

    Förmodligen är det väl något med den jär sortens män som till en början attraherar dig.

  • Anonym (Utan respekt)
    Tryne skrev 2017-09-20 20:26:30 följande:

    Förmodligen är det väl något med den jär sortens män som till en början attraherar dig.


    Har en gång haft kontakt med en man som inte var sån jag beskrev .Kanske var det min Enda chans.Tyvärr var jag inte redo då.
  • AndreaBD

    Du måste sålla tidigt, lära dig att se tecknen. Inte "testa" lite slumpmässigt, utan verkligen observera och sortera ut dem hopplösa så snabbt som möjligt. Då slipper du umgås med dem hopplösa så länge. Under den tiden missar du kanske vettiga killar.

  • Anonym (Japp, tyvärr)

    Det är extremt svårt att hitta vettiga, seriösa och samtidigt åtminstone någotsånär attraktiva män nuförtiden, dessvärre... så det har du rätt i. Man får försöka hitta de få guldkornen som finns och är singlar. Är som den berömda nålen i höstacken.... Men ge inte upp. Efter 3 år har jag nu hittat iaf EN intressant, som jag ska gå på dejt med...

  • Anonym (Utan respekt)
    AndreaBD skrev 2017-09-20 20:37:56 följande:

    Du måste sålla tidigt, lära dig att se tecknen. Inte "testa" lite slumpmässigt, utan verkligen observera och sortera ut dem hopplösa så snabbt som möjligt. Då slipper du umgås med dem hopplösa så länge. Under den tiden missar du kanske vettiga killar.


    Såklart,börjar lära mig tecknen nu.Har inga problem vara singel,men ibland har jag dejtat nån som verkade intressant och intresserad av mig.Men har ofta blivit besviken tidigt.Männen har visat dåliga tecken tidigt.
  • AndreaBD
    Anonym (Utan respekt) skrev 2017-09-20 20:43:30 följande:
    Såklart,börjar lära mig tecknen nu.Har inga problem vara singel,men ibland har jag dejtat nån som verkade intressant och intresserad av mig.Men har ofta blivit besviken tidigt.Männen har visat dåliga tecken tidigt.
    Men då är det inte så konstigt. När jag var singel (då var jag runt 40 efter skilsmässa) tyckte jag att man kunde dejta 100 män och 80 var uppenbarligen opassande. Av de övriga 20 var det minst 19 som antigen inte var intresserade av mig eller som senare visade sig ha problem med relationer eller som efter lite längre tid visade knepiga sidor. Men till slut hittade jag precis rätt ändå. Så ge inte upp!  Och sänk inte dina krav när det gäller egenskaper så som vett, ärlighet och liknande.
  • Anonym (?)
    Anonym (Utan respekt) skrev 2017-09-20 20:12:14 följande:

    Har träffat så många män som verkligen varit mer eller mindre katastrofala.Helt utan stil,ljuger,otrogna och bråkiga.Och snåla.(Kan inte ens bjuda på fika).Det blir bara värre.Nån som upplevt det ochså?Är inställd vara singel hela livet,det här funkar inte för mig.Jag är 35 år.


    Tror du inte att de du träffat också ser dig som ett misslyckande?
Svar på tråden Hopplösa män