• Emmalisan

    I chock, visst är där ett streck?

    Ok... Jag ser ju strecket. Men jag kan inte förstå det. Jag inbillar mig inte, eller hur? 

  • Svar på tråden I chock, visst är där ett streck?
  • Emmalisan

    Oj... vet inte vad jag ska känna riktigt. Inte planerat. Räknade dessutom med att inte kunna bli gravid 4 dagar innan beräknad mens Förvånad

  • LillaJag06
    Emmalisan skrev 2017-09-21 18:47:17 följande:

    Oj... vet inte vad jag ska känna riktigt. Inte planerat. Räknade dessutom med att inte kunna bli gravid 4 dagar innan beräknad mens Förvånad


    Du är gravid men du blev INTE gravid 4 dagar innan beräknad mens. Inte ens chans.
  • Emmalisan
    LillaJag06 skrev 2017-09-21 19:19:19 följande:
    Du är gravid men du blev INTE gravid 4 dagar innan beräknad mens. Inte ens chans.
    Var helt bombsäker på att det måste varit "den gången" 4 dagar innan mens. Nu när jag går tillbaka i min kalender så ser jag ju när befruktningen måste ha skett... och det var inte 4 dagar innan mens. Då var det mysteriet löst Tyst
  • LillaJag06
    Emmalisan skrev 2017-09-21 19:38:57 följande:
    Var helt bombsäker på att det måste varit "den gången" 4 dagar innan mens. Nu när jag går tillbaka i min kalender så ser jag ju när befruktningen måste ha skett... och det var inte 4 dagar innan mens. Då var det mysteriet löst Tyst
    Haha så kan det bli.
    Stort grattis iaf. Ett stort äventyr väntar <3 / med knyte nr 3 på bröstet :)
  • tomten12

    För mig brukar det behövas 5-10 test samt ett VUL innan jag fattar. Men ibland, även nu i v 14 kan jag behöva leta fram testen och kika

  • ALM82
    tomten12 skrev 2017-09-22 09:02:38 följande:

    För mig brukar det behövas 5-10 test samt ett VUL innan jag fattar. Men ibland, även nu i v 14 kan jag behöva leta fram testen och kika


    Haha, ditt inlägg fick mig att skratta!
    Är nog samma här! Är gravid för första gången och tre dagar efter att jag plussade hade jag nog redan tagit 4 test ;)
    Tog t.o.m ett test idag och jag är i vecka 8!! Fast jag skyller på att jag inte har så många symtom så jag "måste bara kolla" ;)

    TS: Det är ett solklart plus! :)
  • Emmalisan

    Jag kommer behöva göra ännu fler test känner jag???? Måste fråga, är det normalt med menssmärtor i v. 7?

  • ALM82
    Emmalisan skrev 2017-09-22 12:17:06 följande:

    Jag kommer behöva göra ännu fler test känner jag???? Måste fråga, är det normalt med menssmärtor i v. 7?


    Ja, det är växtvärk. Livmodern växer ju i takt med bebisen :)
  • Anonym (S)
    Emmalisan skrev 2017-09-22 12:17:06 följande:

    Jag kommer behöva göra ännu fler test känner jag???? Måste fråga, är det normalt med menssmärtor i v. 7?


    Ja det är väldigt normalt :)
Svar på tråden I chock, visst är där ett streck?