• Anonym (lektioner i manligt beteende)

    Måste alla killar få jaga?

    Blir ni avtända av kvinnor som tar initiativ och vågar visa att de uppskattar er utan att bli klänginga?
    Blir ni automatiskt livrädda för att en kvinna ska få känslor för er och undviker kontakta henne pga sådant?

  • Svar på tråden Måste alla killar få jaga?
  • Anonym (Man)

    Nej, jag blir inte nödvändigtvis avtänd av klängiga kvinnor heller. Många tjejer kan vara närhetstörstande och vilja ha mer kroppskontakt än jag själv är i behov av när man dejtar eller är i en relation. Det ser jag inte som ett problem.

    Och nej, jag skräms inte av känslor heller.

    Hur gamla är killarna du dejtar? Fjorton?

  • Anonym (Gunnar IV)
    Anonym (lektioner i manligt beteende) skrev 2017-09-21 22:16:14 följande:

    Blir ni avtända av kvinnor som tar initiativ och vågar visa att de uppskattar er utan att bli klänginga?
    Blir ni automatiskt livrädda för att en kvinna ska få känslor för er och undviker kontakta henne pga sådant?


    Det traditionella är att mannen tar kontakt och ja, finns män som blir misstänksamma om kvinnor ta kontakt och tänker då att det måste vara något fel på dem.
  • Anonym (Med se själv)

    De kvinnor som inte blir jagade blir det oftast inte
    helt enkelt för att ingen vill ha dem.

  • Anonym (lektioner i manligt beteende)
    Anonym (Man) skrev 2017-09-21 22:24:12 följande:

    Nej, jag blir inte nödvändigtvis avtänd av klängiga kvinnor heller. Många tjejer kan vara närhetstörstande och vilja ha mer kroppskontakt än jag själv är i behov av när man dejtar eller är i en relation. Det ser jag inte som ett problem.

    Och nej, jag skräms inte av känslor heller.

    Hur gamla är killarna du dejtar? Fjorton?


    27-40 ca

    Vilket bra svar;)
  • Anonym (lektioner i manligt beteende)
    Anonym (Gunnar IV) skrev 2017-09-21 22:27:36 följande:
    Det traditionella är att mannen tar kontakt och ja, finns män som blir misstänksamma om kvinnor ta kontakt och tänker då att det måste vara något fel på dem.
    Men herregud!! Vad uråldrigt...

    Jag tänker främst i en situation då man precis haft sex med varann kanske för första gången. Om killar rmåste på ta initiativ efteråt och skräms av att kvinnan hör av sig för att gärna ligger igen eller träfas..
  • Anonym (Med se själv)
    Anonym (lektioner i manligt beteende) skrev 2017-09-21 22:40:51 följande:
    Men herregud!! Vad uråldrigt...

    Jag tänker främst i en situation då man precis haft sex med varann kanske för första gången. Om killar rmåste på ta initiativ efteråt och skräms av att kvinnan hör av sig för att gärna ligger igen eller träfas..
    Tar dom inte kontakt igen så beror det på att du var dålig i sängen
    Om du tar kontakt så beror det oftast på att du vet att du var dålig i sängen

    Det skall mycket till för att en kille inte vill ligga
  • Anonym (lektioner i manligt beteende)
    Anonym (Med se själv) skrev 2017-09-21 22:46:24 följande:
    Tar dom inte kontakt igen så beror det på att du var dålig i sängen
    Om du tar kontakt så beror det oftast på att du vet att du var dålig i sängen

    Det skall mycket till för att en kille inte vill ligga
    Har aldrig känt att jag var dålig i sängen snarare tvärtom. Fått dem att känna sig dåliga...5 sprut mot 0;/
  • Anonym (Gunnar IV)
    Anonym (Med se själv) skrev 2017-09-21 22:46:24 följande:
    Tar dom inte kontakt igen så beror det på att du var dålig i sängen
    Om du tar kontakt så beror det oftast på att du vet att du var dålig i sängen

    Det skall mycket till för att en kille inte vill ligga
    Jo, så är det. Har det knullats så vill mannen ha mer om knullet varit bra.
    Räkna med att han hör av sig kort efter att pungen blivit välfylld.
    Gör han inte det är det något med dig han är väldigt missnöjd med.

    Eller är du bara en av tre kan träffar.
  • Anonym (lektioner i manligt beteende)
    Anonym (Gunnar IV) skrev 2017-09-21 23:15:22 följande:
    Jo, så är det. Har det knullats så vill mannen ha mer om knullet varit bra.
    Räkna med att han hör av sig kort efter att pungen blivit välfylld.
    Gör han inte det är det något med dig han är väldigt missnöjd med.

    Eller är du bara en av tre kan träffar.
    Ja där nailade du det! Flera olika kvinnor samtidigt som mig och lite förhållanden emellan sen tillbaks som en jojo fort det blev tomt och lite fylld pung;)
  • Anonym (Gunnar IV)
    Anonym (lektioner i manligt beteende) skrev 2017-09-21 23:36:53 följande:
    Ja där nailade du det! Flera olika kvinnor samtidigt som mig och lite förhållanden emellan sen tillbaks som en jojo fort det blev tomt och lite fylld pung;)
    Är vanligt att både män och kvinnor seriedejtar och har tre liggkompisar samtidigt.

    Inga vill längre binda sig.
Svar på tråden Måste alla killar få jaga?