• Anonym (Plus Size-lover!)

    Här hyllar vi plus size-kvinnor. Hyllningstråd!

    Hej alla vänner!

    Tycker det är dags för en hyllningstråd till det finaste som finns på jorden och vi talar såklart om Plus Size-kvinnor!

    Ja, ja Plus Size är så fint att det förtjänar att inledas med versaler!

    Så kvinnligt och härligt med kvinnliga former!

    Stäm in i hyllningskören!

  • Svar på tråden Här hyllar vi plus size-kvinnor. Hyllningstråd!
  • Arboga

    Hylla tjejer som brukar ha stor hylla alltså?
    Kunde inte låta bli, ja jag är sjukt tråkig nu.

  • Anonym (Plus Size-lover!)
    Arboga skrev 2017-09-22 23:05:30 följande:

    Hylla tjejer som brukar ha stor hylla alltså?
    Kunde inte låta bli, ja jag är sjukt tråkig nu.


    Härligt med stora kryddhyllor!

    Såklart vi gillar stora tuttar, men de ska vara naturliga!
  • Anonym (Hoppas...)

    Jag hoppas verkligen att det kan finnas några män som kan gilla plus size.. :P

    Jag har nämligen bokat in en dejt med en "vältränad" man om en vecka.. och har inte vågat fråga "igen" om han verkligen gillar kvinnor som är mulliga.... men jag har dock skrivit tydligt på min profilsida att man inte borde kontakta mig, om man inte gillar runda kvinnor. (Har bara ansikts- och överkroppsbilder dock.). Han verkar ha läst igenom profilen, då han har frågat om andra saker i min profil... Vi har haft kontakt dagligen nu i ett par veckor. (Skriftligen).

    Jag undrar hela tiden om jag bör fråga honom om han verkligen tänder på runda kvinnor....?? Men jag har avstått att ställa frågan, då jag ej vill "skrämma" honom.. Hm. Knepigt, detta! Hoppas att han är som TS och gillar runda former..hehe. :P

    TS, tack för din trådstart, den gav mig lite hopp... jag har fått höra från flera män att jag är "fantastisk" i sängen, men man blir alltid osäker vad en ny kille ska tycka om en, som en rund kvinna... :P

  • Arboga
    Anonym (Plus Size-lover!) skrev 2017-09-22 23:07:10 följande:
    Härligt med stora kryddhyllor!

    Såklart vi gillar stora tuttar, men de ska vara naturliga!
    Nja..
    Hellre ett par "onaturliga" en ett par taxöron.
  • Anonym (Plus Size-lover!)
    Anonym (Hoppas...) skrev 2017-09-22 23:10:40 följande:

    Jag hoppas verkligen att det kan finnas några män som kan gilla plus size.. :P

    Jag har nämligen bokat in en dejt med en "vältränad" man om en vecka.. och har inte vågat fråga "igen" om han verkligen gillar kvinnor som är mulliga.... men jag har dock skrivit tydligt på min profilsida att man inte borde kontakta mig, om man inte gillar runda kvinnor. (Har bara ansikts- och överkroppsbilder dock.). Han verkar ha läst igenom profilen, då han har frågat om andra saker i min profil... Vi har haft kontakt dagligen nu i ett par veckor. (Skriftligen).

    Jag undrar hela tiden om jag bör fråga honom om han verkligen tänder på runda kvinnor....?? Men jag har avstått att ställa frågan, då jag ej vill "skrämma" honom.. Hm. Knepigt, detta! Hoppas att han är som TS och gillar runda former..hehe. :P

    TS, tack för din trådstart, den gav mig lite hopp... jag har fått höra från flera män att jag är "fantastisk" i sängen, men man blir alltid osäker vad en ny kille ska tycka om en, som en rund kvinna... :P


    Bara att höra av sig till mig om han inte förstår det fina i Plus Size! Hi hi...
    Älskar modellen Jennie Runk.
  • Anonym (mm)

    Men varför ? Det är ohälsosamt med fetma.
    Vill du att de ska bli sjuka?

  • Anonym (Plus Size-lover!)
    Anonym (mm) skrev 2017-09-22 23:16:56 följande:

    Men varför ? Det är ohälsosamt med fetma.
    Vill du att de ska bli sjuka?


    Plus Size behöver inte betyda fetma, men mulligt och härligt.

    Mjuka och fina kvinnoformer behöver hyllas!
  • Arboga
    Anonym (Plus Size-lover!) skrev 2017-09-22 23:18:18 följande:
    Plus Size behöver inte betyda fetma, men mulligt och härligt.

    Mjuka och fina kvinnoformer behöver hyllas!
    Hon du nämnde är ju dock bara lite rund, långt ifrån plus size tycker jag.
  • Anonym (Bo)
    Anonym (mm) skrev 2017-09-22 23:16:56 följande:

    Men varför ? Det är ohälsosamt med fetma.

    Vill du att de ska bli sjuka?


    Hyllningstråd!

    Breda höfter och en mjuk mage är underbart!
  • Anonym (Plus Size-lover!)
    Anonym (Bo) skrev 2017-09-22 23:28:01 följande:
    Hyllningstråd!

    Breda höfter och en mjuk mage är underbart!
    Härligt att landa mjukt!
    Drömmer om att få göra det.
  • Anonym (Hoppas...)

    Jag tittade på den modellen du skrev.. men jag är nog lite större än henne... Oh no.... :(

    Tyngre bröst, (vääldigt tunga), lite rundare mage.

    En fråga till er män här i tråden: om kvinnan är lite "för rund", även för er "smak", kan det ibland uppvägas av att hon är en total "vilde" i sängen, dvs. ni har aldrig haft så bra sex innan? :P (Hon är helt galen i dig och öppen för det mesta, extremt passionerad, älskar suga dig, nästan alltid kåt på dig, kommer tryckt mot dina läppar, är lite kinky, m.m.).

    Försöker utröna om jag verkligen ska gå på min dejt som "verkar" gilla runda, eller om jag måste ta upp det (ännu) mer tydligt innan, för att undvika ev. missförstånd..). Kram till alla plus size lovers, ni är uppskattade! :)

  • Anonym (Plus Size-lover!)
    Anonym (Hoppas...) skrev 2017-09-22 23:46:04 följande:

    Jag tittade på den modellen du skrev.. men jag är nog lite större än henne... Oh no.... :(

    Tyngre bröst, (vääldigt tunga), lite rundare mage.

    En fråga till er män här i tråden: om kvinnan är lite "för rund", även för er "smak", kan det ibland uppvägas av att hon är en total "vilde" i sängen, dvs. ni har aldrig haft så bra sex innan? :P (Hon är helt galen i dig och öppen för det mesta, extremt passionerad, älskar suga dig, nästan alltid kåt på dig, kommer tryckt mot dina läppar, är lite kinky, m.m.).

    Försöker utröna om jag verkligen ska gå på min dejt som "verkar" gilla runda, eller om jag måste ta upp det (ännu) mer tydligt innan, för att undvika ev. missförstånd..). Kram till alla plus size lovers, ni är uppskattade! :)


    Stora tjejer är fina grejer!

    Du verkar vara väldigt attraktiv!

    Ta det som det kommer med din träff.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hoppas...)
    Anonym (Plus Size-lover!) skrev 2017-09-22 23:48:54 följande:

    Stora tjejer är fina grejer!

    Du verkar vara väldigt attraktiv!

    Ta det som det kommer med din träff.


    Tack, vad snällt sagt!

    Det ska jag absolut göra! Tagga ner lite, ja.. *andas*. :) Han pratar ju ändå t.o.m. lite "för lite" om sex nu, för min smak... :P (Älskar "sex-flörtande" innan en dejt..)...

    Så, we will see... TACK för att du startade den här tråden dock, är guld för mitt självförtroende... Jag brukar ha svårt att "skaka av mig" killar efter sex... då har de oftast blivit väldigt intresserade, hihi...

    men har bara dåligt självförtroende för att komma till en början.. så, tack! Du är underbar.. :)
  • Anonym (Gillar också)
    Anonym (Hoppas...) skrev 2017-09-22 23:46:04 följande:

    Jag tittade på den modellen du skrev.. men jag är nog lite större än henne... Oh no.... :(

    Tyngre bröst, (vääldigt tunga), lite rundare mage.

    En fråga till er män här i tråden: om kvinnan är lite "för rund", även för er "smak", kan det ibland uppvägas av att hon är en total "vilde" i sängen, dvs. ni har aldrig haft så bra sex innan? :P (Hon är helt galen i dig och öppen för det mesta, extremt passionerad, älskar suga dig, nästan alltid kåt på dig, kommer tryckt mot dina läppar, är lite kinky, m.m.).

    Försöker utröna om jag verkligen ska gå på min dejt som "verkar" gilla runda, eller om jag måste ta upp det (ännu) mer tydligt innan, för att undvika ev. missförstånd..). Kram till alla plus size lovers, ni är uppskattade! :)


    Tror definitivt bra sex kan uppväga som du säger. Har själv upplevt situationen som du beskriver att tjejen varit lite större än man förväntat sig. För min del har det funkat fint då jag gillar större tjejer, plus att de har varit awsome i sängen :)
    Lycka till!
  • Anonym (Varning)
    Anonym (Hoppas...) skrev 2017-09-22 23:46:04 följande:

    Jag tittade på den modellen du skrev.. men jag är nog lite större än henne... Oh no.... :(

    Tyngre bröst, (vääldigt tunga), lite rundare mage.

    En fråga till er män här i tråden: om kvinnan är lite "för rund", även för er "smak", kan det ibland uppvägas av att hon är en total "vilde" i sängen, dvs. ni har aldrig haft så bra sex innan? :P (Hon är helt galen i dig och öppen för det mesta, extremt passionerad, älskar suga dig, nästan alltid kåt på dig, kommer tryckt mot dina läppar, är lite kinky, m.m.).

    Försöker utröna om jag verkligen ska gå på min dejt som "verkar" gilla runda, eller om jag måste ta upp det (ännu) mer tydligt innan, för att undvika ev. missförstånd..). Kram till alla plus size lovers, ni är uppskattade! :)


    Du ska absolut gå på din dejt! Du har informerat om din storlek, och det finns absolut vältränade killar som gillar stora tjejer. Du kan ju om du inte redan gjort det skriva något i stil med "du har inte missat att jag är mullig, va?"

    En varning bara, från en stor tjej till en annan. Tro inte att du ska kompensera något med att sexet är bra utan se till att ni har en annan attraktion än bara fysisk. Jag har varit med om många killar som älskar att jag är stor, men det blir snabbt en rent sexuell grej. Så om du vill något seriöst, avvakta med sexet och känn dig säker på att han också är ute efter något mer först!
  • Dr Nail

    Jaja. Hoppas du lyckas harpunera några landvalar med hjälp av din fruktansvärt objektifierande tråd.

  • Anonym (Plus Size-lover!)
    Anonym (Varning) skrev 2017-09-23 03:21:20 följande:
    Du ska absolut gå på din dejt! Du har informerat om din storlek, och det finns absolut vältränade killar som gillar stora tjejer. Du kan ju om du inte redan gjort det skriva något i stil med "du har inte missat att jag är mullig, va?"

    En varning bara, från en stor tjej till en annan. Tro inte att du ska kompensera något med att sexet är bra utan se till att ni har en annan attraktion än bara fysisk. Jag har varit med om många killar som älskar att jag är stor, men det blir snabbt en rent sexuell grej. Så om du vill något seriöst, avvakta med sexet och känn dig säker på att han också är ute efter något mer först!
    Jo, finns killar som tänder på riktigt stora kvinnor.

    Heja mulligt!
Svar på tråden Här hyllar vi plus size-kvinnor. Hyllningstråd!