• Antiväst

    Svenska/Väsliga värderingar=omänskligt hyckleri

    Skrattretande med kommentaren "valt att flytta till ett land med västerländska värderingar som demokrati, jämställdhet och tolerans."Väst som stödjer värsta avskumet på Balkan, väst som huvudansvariga hjälpt turk/albaner och kroater att barbariskt begå folkmord, samt bär väst huvudansvaret för utrotningen av den kristna ursprungsbefolkningen i Irak, efter USA/västs invasion så lät man islamisterna i stort sett utrota den kristna ursprungsbefolkningen.

    Likaså i Syrien är enda räddningen för den kristna ursrprungsbefolkningen, Ryssland och Assad. Betackar mig hycklande vidrigheter att väst skulle ha humana värderingar. Dags att Sverige och väst får känna på det dom serverat så många andra under lång tid. Svinhugg går igen som sagt.

    Skäms ni inte för Sverige/väst som ju i stort sett inte har något annat än folkmord och utrotningar i sin historia och fortfarande stödjer värsta avskummet på Balkan och i Mellanöstern?


    Sverige, väst, västliga värderingar,
  • Svar på tråden Svenska/Väsliga värderingar=omänskligt hyckleri
  • OttoToo

    Varför ska jag skämmas? Jag är inte mitt land, jag är en individ, det enda jag ska och kan skämmas över är val som jag själv gjort.

  • extremistmedia

    Hur många folkmord har genomförts på Svenska politikers order? Källa tack

    Sen varför ska jag skämmas? Jag har inte beslutat om nåt krig eller beordrat USA att bråka runt i Mellanöstern, jag har inte förslavat nån människa .Jag har en gammel- farbror som stupade vid Kaliningrad han var SS soldat,Skäms inte för det häller,varför skulle jag skämmas för idioter och deras påhitt som jag ändå inte kan hindra eller påverka?  

Svar på tråden Svenska/Väsliga värderingar=omänskligt hyckleri