• rebeqqa

    Vi som gjort IVF med BF Maj 2018

    Hej! Vi har haft en lång och besvärlig väg till bebis men nu äntligen börjar vi se ljuset.. äntligen börjar vi våga tro att detta kan gå.. Efter flera år av försök på egen hand och vid IVF nr 2 och andra insättningen och äntligen idag fick vi se ett hjärta slå (6v+5)

    Är vi fler här inne? Som kämpat och äntligen plussat?

    Skulle vara kul med en sluten hemlig grupp på FB att dela erfarenheter med. Någon som är intresserad?

  • Svar på tråden Vi som gjort IVF med BF Maj 2018
  • rebeqqa
    Erica1983 skrev 2017-09-27 09:45:15 följande:

    Jag är på. Är mitt 3dje försök och äntligen blev det ett pluss ????????????. Är i vecka 6 (5+4).


    Men åh stort grattis till ditt efterlängtade plus ? och vad kul att det är någon som ligger nära en själv i tiden !

    Hur mår du? Skulle du vara intresserad av att ha kontakt med varandra på facebook istället för på familjeliv? Skulle vara kul att få till en grupp med tjejer som kämpat för sitt plus och som har BF i april/maj/juni 2018 ?
  • Erica1983

    Ja de skulle ja verkligen vilja. Bara gruppen blir hemlig då ja inte har berättat för någon om mitt pluss. Jooo ja mår bra, blev lite orolig morse då ja vaknade och inte hade nått gravid tecken alls så är lite rädd att det inte finns nån därinne iaf men ska in och göra vul imorgon så då får vi se. Hur mår du då ?????

  • rebeqqa
    Erica1983 skrev 2017-09-27 10:43:38 följande:

    Ja de skulle ja verkligen vilja. Bara gruppen blir hemlig då ja inte har berättat för någon om mitt pluss. Jooo ja mår bra, blev lite orolig morse då ja vaknade och inte hade nått gravid tecken alls så är lite rädd att det inte finns nån därinne iaf men ska in och göra vul imorgon så då får vi se. Hur mår du då ?????


    Tanken är absolut att gruppen ska vara hemlig - vi har ingen avsikt att berätta för folk heller - super viktigt att det hålls så andra inte ser att men ens är med i gruppen.

    Jag mår bra, igår och idag har jag kännt mig svullen om magen.. ibland när jag tar av mig bh på kvällen tycker jag att brösten gör lite ont och någon enstaga gång var 3e dag typ molar det en kort stund i livmodern - bortsett från det är jag ganska symptomfri och det är läskigt! Håller tummarna för er imorgon, hoppas allt ser bra ut det är ganska tidigt än. Vi var inne 5v+6dagar och då kunde man inte se ett foster, utan bara mäta hinnsäck och se att det fanns en gulesäck där. Jag trodde det var köööört men igår var vi där och visst fanns både bebis och hjärtaktivitet där !
  • Erica1983

    Åhhhhh va roligt för er, GRATTIS till ert lilla knyte. Ja jag LÄNGTAR till imorgon så ja tror ja blir tokig. Ja men då vill ja GÄRNA vara med i gruppen .

  • rebeqqa

    Då behöver jag din mailadress!

    Så spännande med VUL imrogon - för oss släppte mycket av all oro igår!

  • rebeqqa
    Erica1983 skrev 2017-09-27 11:52:05 följande:

    Min mail adress är bengan_1983@hotmail.com. Ja jag hoppas oxå att lite av oron försvinner.


    Toppen, lägger tillfälligt till dig som vän - för att kunna lägga in i gruppen :)
Svar på tråden Vi som gjort IVF med BF Maj 2018