• Pimpinellan

    Mejl om borttaget inlägg, men jag skrev det ju inte!!

    Mäkta förvånad och faktiskt förbannad när jag nyss såg ett mejl från er där ni påstod att jag skrivit ett inlägg i en tråd och att inlägget var provocerande och därför plockats bort! Jag skrev INTE inlägget! Jag anmälde tråden och tråden togs bort. Jag vill ha en ursäkt! Ni måste ha bättre koll på vem som skrivit vad.

  • Svar på tråden Mejl om borttaget inlägg, men jag skrev det ju inte!!
  • Minimalen

    Har jag också fått. Anmälde en tråd och skev i ett inlägg "Hoppas moderatorn tar bort tråden". Fick 2 mail. I det ena skrev de att de tog bort mitt inlägg och hänvisade till att jag skulle skrivit trådstarten vilket jag inte gjort. Dock inget meddelande i själva Familjeliv (under brevikonen).

  • Pimpinellan
    Minimalen skrev 2017-09-30 23:23:11 följande:
    Har jag också fått. Anmälde en tråd och skev i ett inlägg "Hoppas moderatorn tar bort tråden". Fick 2 mail. I det ena skrev de att de tog bort mitt inlägg och hänvisade till att jag skulle skrivit trådstarten vilket jag inte gjort. Dock inget meddelande i själva Familjeliv (under brevikonen).
    Ja nu läste jag lite bättre och det var samma sak med mig- jag påstods ha skrivit trådstarten!
  • Forumvärd

    Hej hej!

    Vänd dig till vår support på support @ familjeliv.se (utan mellanslag) så får jag kika vad det är som har hänt
    Glöm inte att skriva ärendenumret också!
    Ha det gott
    Charlotte

  • Forumvärd

    Hej hej!

    Jag puffar lite här

    Mejla mig gärna så att jag har möjlighet att kontrollera vad som gått snett. Ser nämligen inget konstigt via vår admin men får jag era ärendenummer samt texten så kan jag gå vidare från det.

    Ha det gott
    Charlotte

Svar på tråden Mejl om borttaget inlägg, men jag skrev det ju inte!!