• Anonym (Annika)

    Kvinna med storkukad man

    Fråga till andra kvinnor med storkukad man:

    Vilka ställningar tycker ni är skönast?

    P.S min man har 20cm lång och 15 cm runtom. Den största och skönaste jag haft haha.

  • Svar på tråden Kvinna med storkukad man
  • Anonym (Mums)

    Min sambo har 24 cm lång och det gör riktigt ont när man kör doggystyle i fittan men vi har mest analsex och då är det gryyyymt! Bästa kuken jag haft.

  • Thissucks

    Jag har 23 och jag måste säga att de flesta njuter men sen finns det några som tycker det gör ont. Det gör se flesta i början men nån gång har jag behövt avbryta. Analsex är inget tal om. Hänt nån gång

  • Anonym (Annika)

    Halloj igen! Jo klart jag också njuter, men i vissa ställningar gör det ont. Vi kör mest ställningar där han inte kommer in så djupt. T.ex ligger vi på sidan med ansiktena mot varandra.

    Men det är ju härligt när man kan avsluta med en djupare ställning haha så galet skönt. Att bli rejält uppfylld är mmmmm.

  • Anonym (Felicia)
    Anonym (Annika) skrev 2017-10-01 09:43:51 följande:

    det är ju härligt när man kan avsluta med en djupare ställning haha så galet skönt. Att bli rejält uppfylld är mmmmm.


    Då kommer du SMÄLLA AV när du föder barn. Snacka om uppfylld!
  • Anonym talarok
    Anonym (Felicia) skrev 2017-10-01 01:03:20 följande:

    haha, du tycker 20/15 är stort?


    Eh jo. Det är redan stort vid 13 cm.
  • Anonym (Lyhörd)

    Alla har väl olika uppfattningar om vad som är stort och vad som funkar för dem.
    Jag är kille och har något större än Annikas man, om tjejen tycker man är lite för stor är det bara att ta det lite lugnt och hålla igen lite. Man behöver inte använda hela längden hela tiden.
    Omkretsen är däremot svårt att göra något åt om de är den som är problemet.
    Det gäller att vara lyhörd och kommunicera med varandra helt enkelt :)

Svar på tråden Kvinna med storkukad man