• Anonym (ledande aktör)

    Ett hemligt mansregister bara för kvinnor

    Kvinnor!

    Föreställ er att det finns ett register på nätet över alla män. Där hittar du information om kukstorleken (längd och tjocklek). Ungefär som att du på hitta.se kan se address och födelsedatum på folk. Och det här registret har bara kvinnor tillgång till. Skulle du använda dig av det? Tänk dig att du har en date med en ny kille och ni ev kommer att hamna I säng. Vore det inte rätt praktiskt att I förväg kunna kolla upp vad som väntar så att du är mentalt förberedd. Ev kanske också kunna avstyra om egenskaperna inte faller dig I smaken.

    Handen på hjärtat....skulle du kunna låta bli att kolla I registret? Alla män finns där.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ett hemligt mansregister bara för kvinnor
  • Anonym (Tjejkompisen)

    Skulle självklart kolla upp alla. Är hemskt nyfiken av mig.

  • Anonym ("Kvinnor är så mycket mer vårdande än män")

    hahahaha

    Skulle vara intressant att höra vad damerna som svarar i denna tråd angående TS skulle tycka åt andra hållet givetvis.

    Kika upp om damen man funderar på att träffa ser ut som en sprängd kebabrulle mellan benen.

  • äsch

    Jag skulle inte kolla. Jag gillar överraskningsmomentet. Jag skulle heller inte vilja veta hur han kysser, slickar osv.

  • Stårschan

    "Som bara kvinnor har tillgång till"? Hur många minuter då? Pojkspolingarna skulle stå i kö och glatt betala sina dambekanta för att få sitta och kolla upp alla de hoppas ska ha mindre snopp än de själva.

  • Anonym (Davis)

    Enda gången det vore aktuellt att kolla vore om en manlig kollega var sjukt irriterande och sexistisk, då kanske han hade fått ett slag under bältet tillbaka.

    I övrigt har jag aldrig varit med en man som inte kan ge mig orgasm så jag vill nog fortsätta låta hans övriga egenskaper avgöra om jag är intresserad eller ej.

  • Anonym (ledande aktör)
    Anonym (Davis) skrev 2017-10-09 17:35:05 följande:

    Enda gången det vore aktuellt att kolla vore om en manlig kollega var sjukt irriterande och sexistisk, då kanske han hade fått ett slag under bältet tillbaka.

    I övrigt har jag aldrig varit med en man som inte kan ge mig orgasm så jag vill nog fortsätta låta hans övriga egenskaper avgöra om jag är intresserad eller ej.


    Så du skulle reta honom för hans stora kuk eller nåt?
Svar på tråden Ett hemligt mansregister bara för kvinnor