• Anonym (Femdom)

    Total kastrering av man



    Hur skulle ni kvinnor som är färdiga med det här med att skaffa barn  se på en man utan pungkulor alltså kastrerad på sånt vis att han aldrig kan få stånd eller spruta eller kunna för egen del njuta av sex . Bara kunna använda sin tunga för att göra det skönt för er.

    Fördelarna skulle vara .

    En man som inte kan vara otrogen .

    En man som förmodligen står lågt i kurs hos andra kvinnor = Du får ha han i fred . Vi får se vad den här tråden säger om det . Jag skulle tro att många kvinnor skulle rata en punglös karl 

    Du skulle kunna kräva att få ha älskare då du vill kunna för egen del få äkta kuk . Den här mannen är ju värdelös på det planet då han inte kan få stånd mera då kulorna är borta . Han skulle nog få svårt att hitta nån annan kvinna med så han får gå med på dina krav om han inte vill bli ensam . 

    Han kommer inte be eller för den delen tjata om sex för egen njutning . Det är ju bara du som kan njuta av sexet så till vida han inte njuter av att tillfredsställa dig och anser att din orgasm räcker till er båda . 

    Tankeexperiment 
  • Svar på tråden Total kastrering av man
  • Anonym (SS)
    Anonym (Femdom) skrev 2017-10-04 20:52:33 följande:
    Hur skulle ni kvinnor som är färdiga med det här med att skaffa barn  se på en man utan pungkulor alltså kastrerad på sånt vis att han aldrig kan få stånd eller spruta eller kunna för egen del njuta av sex . Bara kunna använda sin tunga för att göra det skönt för er.

    Fördelarna skulle vara .

    En man som inte kan vara otrogen .

    En man som förmodligen står lågt i kurs hos andra kvinnor = Du får ha han i fred . Vi får se vad den här tråden säger om det . Jag skulle tro att många kvinnor skulle rata en punglös karl 

    Du skulle kunna kräva att få ha älskare då du vill kunna för egen del få äkta kuk . Den här mannen är ju värdelös på det planet då han inte kan få stånd mera då kulorna är borta . Han skulle nog få svårt att hitta nån annan kvinna med så han får gå med på dina krav om han inte vill bli ensam . 

    Han kommer inte be eller för den delen tjata om sex för egen njutning . Det är ju bara du som kan njuta av sexet så till vida han inte njuter av att tillfredsställa dig och anser att din orgasm räcker till er båda . 

    Tankeexperiment 
    Motbjudande bild. Usch fy fan.
  • Anonym (erektion är ett måste)

    Nej tack! En kuk som kan stå och göra det skönt för mig sexuellt är ju enda skälet varför jag väljer en man till att börja med. Hade saknat pungen med, för den är kul att leka med. Annars hade jag nöjt mig med kvinnor.

  • Stårschan

    Vad är det för jäkla dumheter! Det vore intressant att titta in i din skalle TS, och försöka förstå hur du tror att folk är funtade. Man vill väl dela sitt liv med en jämlik livspartner - inte ett tjänstehjon som stannar för att han (i dina ögon) inte har någon annanstans att ta vägen.

  • Kalle739
    Stårschan skrev 2017-10-05 08:07:10 följande:

    Vad är det för jäkla dumheter! Det vore intressant att titta in i din skalle TS, och försöka förstå hur du tror att folk är funtade. Man vill väl dela sitt liv med en jämlik livspartner - inte ett tjänstehjon som stannar för att han (i dina ögon) inte har någon annanstans att ta vägen.


    Nej !

    Jämnlikhet är bara ett delmål.
    Nu satsar vi på female dominance
  • Jemp

    Nej. Dels för det sexuella, men vore också en dålig idé gällande allt vad hormoner påverkar.

    Sterilisering är en helt annan sak.

  • Anonym (Ja varför inte)

    Min Fru får gärna kastrera mig på det sättet. Men det kommer väl inte att hända. Jag sitter gärna bredvid och ser på när andra Män tillfredsställer Henne. Med eller utan skydd det är helt och hållet upp till Henne förstås. Vi är alla olika med olika syn på vår sexualitet. 

Svar på tråden Total kastrering av man