• DuJagVi05

    Flera ögon... + / -

    Uppdatera lite angående mina test, får två streck varje dag på äl test sedan flera flera dagar, uppdaterade här för ca 1,5 vecka sedan men var tidigt då. Om det är något är det idag isåfall vecka 4+0. Äl testet visar fortfarande två och gravtest syns tycker jag ett till streck. Har velat vänta med cb digital då de är bäst från bim dagen.. Vad tror ni av de bilderna Visar på mina hittills tagna test från Testlagret ?

  • Svar på tråden Flera ögon... + / -
  • Madida

    Det blåa är väl gravtest? Och det är positivt. Grattis! :)


    I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • Carambolan

    Men ägglossningstestet är ju negativt. Det är ganska vanligt att man får två streck hela eller nästan hela cykeln. Positivt är det när teststrecket är minst lika starkt som kontrollstrecket.

    Däremot tycker jag också att jag ser streck på båda!

  • DuJagVi05

    Jag har ingen aning om streck på äl test :) men på paketet som äl test ligger i så visar dom bild på ett starkt streck och ett ljusare streck och att båda är positivt hur som.

    Det blåa är grav test och jag hoppas och tror att de är två streck. Men vet ej om de kanske måste vara mörkare streck för att vara positivt ? Men förr så var de ju alltid ett streck vilket betyder negativt, och att man ser något måste ju betyda att de är något de reagerat på. Som sagt är bara vecka 4+0 så tidigt att reagera då kanske, om de nu är någon :)

  • DuJagVi05

    Vad många frågetecken de blev när man borde tummen upp :) blev lite fel :) hehe, men tycker att man ser ! Jag är isåfall vecka 4+0 alltså vecka 5

  • rosatofflan
    DuJagVi05 skrev 2017-10-09 14:33:08 följande:

    Tycker att man ser ett svagt ???????? Vilken vecka är du i isåfall ?


    Beräknad mens onsdag eller torsdag.. får testa igen med två olika tester jag beställde hem idag. I annat fall vänta några dagar efter att mensen förhoppningsvis inte kommit och köra med clearblue digital :)
  • rosatofflan
    DuJagVi05 skrev 2017-10-09 14:59:47 följande:

    Har ett digitalt hemma men tänkte testa de från den dagen mensen är beräknad


    Har två hemma men beställt två andra med och tänkte testa dem :)
  • Isathe

    Jag kan tyvärr inte se era bilder....

    Men hur går det för er? Har ni testat något mer?

    Jag hade räknat med att få min mens i fredags/lördags men den har fortfarande inte kommit. Testade tyvärr negativt i söndags morse, men ska testa senare i veckan om inte mensen kommer.

    Idag har jag börjat få mensvärk, så antar att den bara är väldigt sen, är inne på dag 35 i cykeln nu.

  • Vinisen

    Jag hoppar in här! Jag är på bim+4 fått 2 svaga plus på cb plus igår, men imorse fick jag "inte gravid" med digitalt, någon som varit med om det?

Svar på tråden Flera ögon... + / -