• Anonym (Mannen)

    Överaska min underbara fru

    Min första tråd här på forumet så pleace be gentle...

    Min fru är på en längre resa så vi har inte setts på ett tag, under denna resa fyller hon dessutom år. Vill hitta på något extra mysigt när hon kommer hem så idag har jag beställt en wominazer pro. Har köpt flera leksaker till henne tidigare, dildos, vibratorer och G-punkts stav. De som gått hem är en liten clitorisvibrator som vi använt ihop. Vi har ett bra sexliv och min fru har lätt för att komma både vid oral och fingerstimulans av Clitoris men även genom penetration. Hon blir dock väldigt känslig på clittan efter oralsex och de går inte att nudda den på flera minuter ibland inte mer under hela akten. Kände att de var dags för en ny liten bekantskap, ni som har en sådan. Vad tycker ni om den? Tänkte börja med en avslappnande massage med ögonbindel och när hon är i rätt mode så smyger jag fram wominazern. Å vad jjag ser fram emot att träffa henne igen och så spännande att se om den kan uträtta mirakel jag själv inte lyckats med. Fontäner tex... fler ideer på vad jag skall hitta på utöver att börja med god middag och naturligtvis födelsedagspresent...

  • Svar på tråden Överaska min underbara fru
  • Minimalen

    Jag tycker det låter som om sexet inte är något problem. Överraska henne hellre med hemgjord Sushi innan sexet. Tjejer gillar killar som kan laga mat. De säger att vägen till mannens hjärta går genom magen. Det gäller nog kvinnors hjärtan också.

  • Anonym (Mannen)

    Nej sexet är absolut inget problem, fast har man hängt ihop länge som vi gjort (ca 18år) så är det kul att försöka hitta nya tag i sänghalmen, de är väl det enda som jag kunde önska mer av. Initiativförmåga, har försökt med detta under lång tid men gett upp de spåret, Hon är dock alltid med på tåget när jag tar initiativ somtur är hehe... wominazer skall ju vara något helt annat än vibrator så jag är spänd av förväntan!

    Gällande matlagningen är det redan i box. Jag lagar all helgmat och hon älskar min mat...

Svar på tråden Överaska min underbara fru