• Anonym (Hannah)

    Fel hål av misstag?

    Hej, jag dejtar en kille ganska seriöst sedan en liten tid tillbaka och i helgen hade vi sex med varandra för första gången. Vi var hemma hos mig och slappade framför tv:n och efter att ha hånglat en stund så gick vi in i sovrummet. Det var på mitt initiativ kan jag även tillägga, det kändes rätt att ta steget till sex just då även om jag annars brukar vänta lite med den biten.

    Han gick ned på mig utan att jag bad om det men han gjorde det bra. Även om jag inte fick orgasm av det (brukar jag inte få av bara tungan) så var det gudomligt skönt faktiskt. Men sedan hände nånting som gör mig osäker och förvirrad. Och lite ledsen också på samma gång.. När han ska föra in den så känner jag att den närmar sig fel hål på mig. Jag tror först att den hamnat fel för det kan ju bli så för killar men han trycker sakta in den i baken på mig :(

    Gjorde jätteont men jag blev liksom bara stel och fick inte fram ett ord. Det höll inte på jättelänge och efter en stund blev det skönt även för mig men efteråt kändes det konstigt och jag kände mig ledsen.

    Gjorde han såhär med flit tror ni? Eller hittade han bara fel?

  • Svar på tråden Fel hål av misstag?
  • Anonym (???)

    Han gjorde det med flit. Det är svårt att tränga in där, det är trångt som fan. Och där är muskler som kniper åt. Känns inte alls som en vagina. Så visst gjorde han det med flit. Å andra sidan - du protesterade ju inte! Begriper inte varför.

  • Anonym (Ööhhh)

    Och varför sa du inte ifrån? Så länge du är tyst tror han det är ok.

  • Carambolan

    Definitivt inget misstag. Jävligt oförskämt att inte fråga först, eller åtminstone pejla läget. Men det kanske var det han tyckte att han gjorde genom att trycka in den sakta och du inte sa ifrån. Tråkigt läge. Hoppas ni kan börja kommunicera lite mer framöver om du vill fortsätta med honom.

  • Haskel

    Det kan faktiskt ha varit ett misstag. Ingen kvinna är den andre lik. Öppningarna kan sitta både långt fram och långt bak, det kan dessutom vara långt eller kort mellan öppningarna. Är kvinnan dessutom överviktig och/eller ligger i en väldigt mjuk säng är det inte heller uppenbart vart man är. Om kvinnan inte heller är väldigt hög känns inte heller någon större skillnad. Om kvinnan är väldigt avslappnad blir det inte heller helt uppenbart. Det krävs mycket våld för att lyckas tränga in i fel hål på någon som inte är avslappnad. Men eftersom det tycks ha gått lätt i det här fallet, samt att du upplevde det som skönt, ganska snart. Så måste du ha varit väldigt avslappnad. Då du inte heller sa emot, så trodde han väl att han var rätt, även om det kändes annorlunda. Kanske märkte han fort att han var där bak, men eftersom du inte sa nej, utan istället verkade njuta, så trodde han väl också att det var där du ville att han skulle vara.

  • Anonym (Hannah)
    Carambolan skrev 2017-10-12 09:53:23 följande:

    Definitivt inget misstag. Jävligt oförskämt att inte fråga först, eller åtminstone pejla läget. Men det kanske var det han tyckte att han gjorde genom att trycka in den sakta och du inte sa ifrån. Tråkigt läge. Hoppas ni kan börja kommunicera lite mer framöver om du vill fortsätta med honom.


    Ja just nu vill jag inte träffa honom igen även fast han verkar va jättebra i övrigt. Jag vet att vi borde kommunicerat mer med varandra och kanske gick vi lite för fort fram. Jag vet inte om jag ska ta upp det med honom på något sätt det känns lite pinsamt. Vet inte varför..
  • Anonym (Hannah)
    Haskel skrev 2017-10-12 10:44:55 följande:

    Det kan faktiskt ha varit ett misstag. Ingen kvinna är den andre lik. Öppningarna kan sitta både långt fram och långt bak, det kan dessutom vara långt eller kort mellan öppningarna. Är kvinnan dessutom överviktig och/eller ligger i en väldigt mjuk säng är det inte heller uppenbart vart man är. Om kvinnan inte heller är väldigt hög känns inte heller någon större skillnad. Om kvinnan är väldigt avslappnad blir det inte heller helt uppenbart. Det krävs mycket våld för att lyckas tränga in i fel hål på någon som inte är avslappnad. Men eftersom det tycks ha gått lätt i det här fallet, samt att du upplevde det som skönt, ganska snart. Så måste du ha varit väldigt avslappnad. Då du inte heller sa emot, så trodde han väl att han var rätt, även om det kändes annorlunda. Kanske märkte han fort att han var där bak, men eftersom du inte sa nej, utan istället verkade njuta, så trodde han väl också att det var där du ville att han skulle vara.


    Det var väldigt mörkt i rummet och han killen stod på knä på golvet. Han hade gått ner på mig innan och jag hade legat på sängen med fötterna på golvet så vinkeln var lite annorlunda eller vad man ska säga. Innan han stoppade in den hade jag visserligen hasat upp mig lite på sängen för att ligga mer på rygg men. Tja kanske var det lite annorlunda vinkel vi låg i mot vad vi båda var vana vid, men jag tror inte det spelar nån större roll och jag försökte medvetet "röra mig" så att han skulle hamna rätt.

    Och ja jag var väldigt avslappnad faktiskt och om jag ska va ärlig så blev jag lite förvånad över hur lätt han kom in i mig. Hade jag varit mera beredd på det hade jag nog spänt mig innan men nu fick jag snarare panik när han väl var inne och då var det för sent.
  • CitronTulo
    Anonym (???) skrev 2017-10-12 11:29:00 följande:
    Nu vet jag att du trollar :). Om det var första gången du blev penetrarad där så är det ganska svårt att komma in. Väldigt svårt om man inte tar i med våld.
    Så du kan avsluta din tråd nu.
    Till TS försvar så vill jag säga att detta har hänt mig också vid ett tillfälle! Var absolut inte beredd på att den skulle komma in där! Hade aldrig haft analsex, men den trycktes in med en jädra fart och var inga problem med det, dock gjorde det hur ont som helst och jag började blöda, så skrek rätt bra!
  • Anonym (Nej)

    Förfärliga svar i den här tråden. Majoriteten, eller åtminstone en stor del, av folk som övergreppas hamnar i chocktillstånd där de inte är fysiskt kapabla att göra motstånd. Snubben gjorde fel TS i och med att han gjorde något du inte gått med på. Att du mår dåligt och känner skam i efterhand är vanliga reaktioner. Du har inte gjort något fel.

  • Anonym (Faktiskt...)
    CitronTulo skrev 2017-10-12 11:36:32 följande:

    Till TS försvar så vill jag säga att detta har hänt mig också vid ett tillfälle! Var absolut inte beredd på att den skulle komma in där! Hade aldrig haft analsex, men den trycktes in med en jädra fart och var inga problem med det, dock gjorde det hur ont som helst och jag började blöda, så skrek rätt bra!


    Anonym (???) skrev 2017-10-12 11:39:30 följande:

    Precis. Det har drabbat mig med. Gör jävligt ont, och själv kunde jag inte skita utan smärta på 14 dgr :(

    Så jag tror inte ett dugg på TS. De som är intresserade av sånt här skall öva innan. Med fingrar, glidmedel osv under en tid för att "öva upp" anus.

    Så TS, du kanske skall dra dig tillbaka, du är genomskådad.


    Trycker man in snabbt med fart så gör det fruktansvärt ont och kan göra ont i flera dagar/veckor efteråt. Har vart med om det också. Men TS uppger att han tryckte in den långsamt, då behöver det inte göra ont på det sättet. Ont kan det göra pga ovana och/eller noll förberdelse, men inte den enorma smärta det innebär om något trycks in kvickt.
    Anonym (???) skrev 2017-10-12 11:29:00 följande:

    Nu vet jag att du trollar :). Om det var första gången du blev penetrarad där så är det ganska svårt att komma in. Väldigt svårt om man inte tar i med våld.

    Så du kan avsluta din tråd nu.


    Inte alls nödvändigtvis. Behöver inte alls vara svårt bara för att det är första gången. Jag och sambon har regelbundet analsex, kan variera enormt mycket hur svårt/enkelt det är att komma in. Vid analsex har det inte med "första gången" att göra på samma sätt som det har med första gången att göra vid vaginalt sex.
  • Anonym (.)

    Emellanåt kan man komma i fel hål om man ligger i konstig vinkel, men man märker det ju ganska snabbt (och tjejen brukar reagera....). Sen hur lätt den kommer in i tvåan beror ju brutalt mycket på hur grov han är. Är kuken inte så grov så glider den faktiskt in ganska lätt om man håller sig avslappnad.

    Jag tror inte att han satte på dig i tvåan direkt utan förvarning fösta gången ni hade sex, det var nog bara en miss trots allt är det typ 3cm mellan hålen.

Svar på tråden Fel hål av misstag?