• Anonym (Roro)

    Vill du vara smal/fit/tjock/etc?

    Hur vill du se ut?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du vara smal/fit/tjock/etc?
  • Anonym (aldrig nöjd)

    Jag har en smal och vältränad kropp med synliga muskler men skulle vilja vara längre och ha lite större bröst:)

  • Anonym (Roro)
    Anonym (aldrig nöjd) skrev 2017-10-15 11:50:14 följande:
    Jag har en smal och vältränad kropp med synliga muskler men skulle vilja vara längre och ha lite större bröst:)
    Man kan inte få allt!
  • Mascaraklumpar

    Rent utseendemässigt är jag nöjd (inget fett, inga muskler), men det hade varit praktiskt att kunna bära hem dubbelt så många kassar från affären eller att ha lite extra reserver att ta av om jag skulle bli sjuk.

  • Anonym (Roro)

    Tack för rösterna hittills! Rösta mera!


    Mascaraklumpar skrev 2017-10-15 17:16:57 följande:
    Rent utseendemässigt är jag nöjd (inget fett, inga muskler), men det hade varit praktiskt att kunna bära hem dubbelt så många kassar från affären eller att ha lite extra reserver att ta av om jag skulle bli sjuk.
    Kan relatera.
  • Anonym (Nöjd)

    Är nöjd som jag är. Inga synliga muskler, lagom smal men fett på rätt ställen.

    Som ett smalare timglas ungefär! :)

  • Anonym (Skalman)

    Jag är nöjd över hur jag ser ut.

    Ca 170 cm lång.

    65kg i vikt.

    41 i skostorlek.

    Gått upp 5 kg på 17 år.

    Äter vad jag vill och när jag vill, vilket är skönt då mat är en viktig del av livet.

    Haft en mamma som sagt att man äter inte efter klockan 18.00 och blivit sur när man äter kvällsmat 23.00, man äter när man är hungrig.

    Jobbade natt och då åt jag lagad mat klockan 02.30, arbetskolegorna åt en frukt eller macka och hade energi som sengångare.

    Kroppen är perfekt och jag stoppar den inte i något fack.

    Muskler kan man få för mycket av och det krävs energi för att hålla igång.

    Muskler kan man få för lite av och då får man förslitningsskador om man ger sig på något för stort.

    Så min kropp är perfekt för den klarar av det jag vill göra.

    Varför ska allt delas upp i fack smal, fet, muskulös m.m.

    Var nöjd över den du är.

    Gör inte om dig själv till någon annan som du inte är, hitta dig själv och stå för dig själv.

    Mat ska vara något gott men ibland får man programmera om hjärnan för den skickar fel signaler, en chokladkaka är gott men gör ej gott i kroppen alltså är den inte god och hjärnan sänder fel signaler.

    Måste man äta så mycket bara för att det var så gott ?

    Titta på maten på tallriken ser det bra ut ?

    Är det en portion som är lagom ?

    Vilka fetter finns ?

    Hur mycket socker och salt finns i portionen du lagat ?

    Hur mycket energi finns på tallriken.

    Vilka grönsaker finns på tallriken, vilka vitaminer finns ?

    Om folk på la ner energi på att laga god och bra mat än att springa omkring och dömma folk och även sig själva.

    Acceptera din omgivning inte att försöka göra om den.

    Var nöjd med vad livet ger dig.

    Jag är en person som är speciell och jag trivs med det men jag har inga vänner och är utanför samhället bara för att folk är tråkiga med sina egoistiska liv som ska vara så perfekt utåt men hur ser det verkligen ut(retorisk fråga), bry er om varandra inte bry er över andra.

    Var snälla mot er själva ni som har hjärnan felprogramerad annars kanske ni hamnar i något fack som inte alls stämmer in på er.

    Sätter här med punkt för kommande röstning och vidare kommentarer i tråden då denna tråd är helt meningslös.

    Vad är det den uppnår mer än att folk får klaga på sig själva om vad dom är missnöjda med?

    Starta en tråd istället om hur kan alla kan förbättra sig själva att bli en bättre människa både för sig och sin omgivning.

    Varför gör jag det för din skull eller någon annans skull?

    Sedan vill jag se en uppföljning på målen ni sätter upp.

    Kort och gott klaga inte på er själva ta tag i det ni vill och kan ändra på än att sitta och var dumma mot er själva.

  • Duckan

    Vältränad, men smal.

    Är inte tjock, men har en väldigt hög kroppsfetthalt ändå (sk smalfet) och jag tränar och tränar, men procenten hänger envist kvar. Lite tröstlöst, men jag kämpar på.

  • Anonym (slank)

    Jag vill vara ganska smal men inte jättesmal, så jag valde medel. Sen vill jag gärna vara vältränad, men utan att ha tydligt definierade muskler, jag vill inte se ut som en fitnessbrud. Kan säga att jag är ganska nära mitt "ideal", förutom att några kilon ska bort (är inte tjock men har en del extrahull), samt mer träning ska till. Är tyvärr för lat för att få till det sista (Motionerar varje dag, men "hårdtränar" sällan).

Svar på tråden Vill du vara smal/fit/tjock/etc?